T I E N

67 8 0
                                    

Pov bella:
De volgende dag werd ik naakt wakker naast een naakte oudere versie van draco malfoy. Wacht wat?? Wtf doe ik hier, plotseling komt alles terug, mijn aanranding, een vastgebonden George, en het flesje met de roze vloeistof. Omg  het was love potion. O my freaking god, ieuwwww. Ik bedenk me opeens dat George en fredje nog beneden zitten. Ik trek heel rustig mijn kleren aan, loop stil naar beneden. Of tenminste, ik probeer het, maar draco wordt wakker van mij. "Wat ga je doen schatje?" Pure woede borrelt in mij op, ik wil die grijns van zijn gezicht afslaan😏🤢🤜☠️. Ik probeer te doen alsof de love potion nog niet uitgewerkt is. "Ik ga even ontbijt voor je maken liefje.." gelukkig geloofde hij me en liet hij me gaan. Hij murmelde voor dat ik ging nog iets van "ben blij dat je je plek als vrouw kent." Ik snap het niet, op Hogwarts was ik de enige van ins groepje die Malfoy nog een beetje mocht, ik zag hem eerder als een klein jaloers verwend joch met een slechte jeugd dan, ik citeer Fred en George nu: "het pure kwaad" ik geloof niet zoiets als in puur kwaad, ik geloof dat ieder mens iets goeds in zich heeft. Ik snap niet Why malfoy nu zo doet. Maar btw ik liep dus naar beneden, ik pakte mijn toverstok, die gisteren is afgepakt, en deed een spreuk waardoor het ontbijt zichzelf ging maken, zodat Draco geen argwaan zou krijgen. "Schat ik kom naar beneden oké?" Onee foute boel "nee, liever niet." Ik kon niks bedenken "waarom niet mens?" Ik moest even snel denken "ik wild heet eigenlijk een verrassing laten lijken, maar ik wilde ontbijt op bed voor je maken, zodat je nog even op bed kan blijven met mij." Volgensmij was hij even wantrouwig "oké schat" zei hij met twijfel in zijn stem. Terwijl het ontbijt zichzelf maakte ging ik heel stilletjes  naar de kelder, waar de kerkers waren. "George, Fred, zijn jullie hier ergens" fluisterde ik. Ik hoorde ze niet "Georgie, schat, ben je er? Wat ik gisteren met Malfoy deed, was door een love potion beïnvloed, dat weet je toch wel." Ik werd nu toch wel ongerust. Ik liep overal naartoe, maar ik kon ze niet vinden opeens bedacht ik me dat ik accio kon gebruiken, voor één van hun spullen. "Accio nabila-amulet" zei ik zo zacht mogelijk.

Een nabila amulet, een speciaal amulet dat een vrouw aan de man geeft op het moment dat ze zeker weet dat ze met hem een toekomst wil delen. Alleen vrouwen weten waar ze zo'n nabila amulet kunnen vinden, elke familie heeft er één, en de moeder hoort aan één van haar dochters (het maakt niks uit welke dochter) de geheimen van het nabila amulet door te geven, als de vrouw denkt de ware gevonden te hebben geeft ze het amulet aan hem, als de jongen niet haar ware is zal het zich proberen af te stoten van hem, als je gwn forever alone bent zal het nabila amulet breken op het moment dat je hem aan iemand geeft. Een nabila amulet kan je maar 3x gebruiken, na de derde keer zal het amulet breken en zal dit betekenen dat u voor alsnog forever alone bent. Veel mensen vinden het nabila amulet helemaal geweldig omdat het de positie van een vrouw laat zien. Mensen Zien het vaak als een vrouw die iemand ten huwelijk wil vragen, maar zich toch aan de tradities wil houden. Dat is ook de reden waarom elke dag nog steeds duizenden meisjes een nabila amulet aan een jongen geeft. En op basis daarvan elke dag duizenden meisjes ten huwelijk worden gevraagd. "Het heeft eigenlijk alleen maar voordelen." Aldus Simone veranda

Das gek, er komt niks, George heeft altijd z'n nabila amulet bij zich

Flashback
"George, kan ik je even spreken? Alleen." George die in een discussie zat met Fred en Fred over het belang van fopspullen in schoonmaakspullen stopte en liep met mij mee naar het meer, het was zonsondergang dus er was een mooie roze gloed aan de hemel. "Wat ik dus wilde vragen, of eigenlijk geven." Hij keek me echt met zo'n grijns aan van, ik begrijp denk ik al wat er aan de hand is. Ik pakte het doosje uit mijn tas "George, ik weet dat veel mensen vinden dat we een beetje jong zijn. Maar weet je, ik weet het zeker, ik wil met jou mijn toekomst delen, dus alsjeblieft het enige echte nabila amulet van mijn familie." Hij keek ernaar, en vond het prachtig "maar wat nou als ik hét niet ben." Hij keek me met zulke prachtogen aan "tja daar komen we maar op één manier achter, en daar bij, als hij zich afstoot van jou, verandert dat niks aan mijn mening." "En jou mening is, bella Potter."  Hij keek oprecht nieuwsgierig "dat ik van je hou." En toen gaf ik hem een lange en passionele zoen. Toen gaf ik hem het amulet en toen hij hem omdeed kwam er een roosje op, dat betekent dat hij de ware is❤️. "Ik beloof dat ik hem nooit meer af doe." En toen gaf hij mij weer een kus.

Ik moet huilen als ik er weer aan denk: "George waar ben je." En toen hoorde ik wat rare geluiden in de hoek van de kerker en toen ik keek zag ik iets wat echt niet kan, nee! Neeeee!

A/N
Oeh cliffhanger spannend! Verder wilde ik even duidelijk maken dat ik die nabila amulet helemaal zelf heb bedacht, en daarbij, je denkt Wss hoe kan Lily vertellen waar dat nabila amulet was ik leg het even uit. Bij Harry Potter zat een briefje voor petunia dursling, maar bij bella zat hetzelfde briefje, maar er stond een briefje bij: geen dit aan bella Potter op haar tiende verjaardag. Bella had hele speciale ogen, wat er precies mee is kom je later wel achter. Maar goed alleen zij kon het briefje lezen. In het briefje stond alles over haar tovenaarzijnde enzo, maar ook over het nabila amulet. Echt alles stond erin, maar ze mocht nog niks aan haar broertje vertellen, dus zo wist zij het. En hoe kon Lily dat briefje sturen, niubze wist dat ze binnenkort doodging, en ze vond het erg belangrijk dat zij het wist dus vandaar.
Groetjes
Yasmin 😘

1060 woorden

WHERE? ~ George Weasley & James Potter (not together) lovestoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu