TANIŞMA

52 2 0
                                    

+Jimmy : Eeveet bayanlar ve baylar , öncelikle liderlerimizi bir arada görelim mi ? Hadi neredesiniz buraya gelin.

5 grup lideri kalabalığın ortasına gelir ve kendilerini sırayla tanıtırlar.

A grubu Alice , B grubu Roberto , C grubu Karl , D grubu Olga ve E grubu David. Liderler kendilerini sırayla tanıttı ; Jimmy mutlu olmuşa benziyordu.

+Jimmy : İşte , onları tanıdınız , kaynaşma sırası bizde... (Gülüşmeler)

Jimmy , E grubu üyesidir. Sempatik tavırlarla kendini sevdirmeye çalışır. Yetenekten çok şanslı olması onu buraya getirmiştir.

Gruplar birbiri ile sohbet edip tanımaya çalışırken liderler de kendi aralarında sohbete başladılar.

+Alice : Merhaba Olga , bir bayan olarak yalnız kalmadığıma sevindim açıkcası. Erkekleri bilirsin genelde tersimize giderler. (Diyerek tatlı bir gönderme yaptı.)

-David : Sizin görüşlerinize ihtiyacımız var , herkes aynı şeyi söylese farklı olan şeyi bulamazdık değil mi , eminim farklı fikirleriniz vardır.

+Olga : Kesinlikle. Ayakları yerden kesen fikirlerimiz. (Gülüştüler , yer çekimsiz ortamda havadayken)

-Roberto : Evet, ne kadar da ailevi bir ortam oldu aferin bize. Biraz da iş mi konuşsak artık.

+Karl : Roberto haklı. Merkez grubu biziz biliyorsunuz, C grubu. A kuzeyde , B güneyde , D batıda ve E doğuda.

-Alice : Evet ,herkes biliyor. Orion merkezde olacak , bizlerse kapsüllerde yaşayacağız. Gıda üretmeyi becerene kadar sizden alacağız.

+Karl : Bir dahaki gıda gönderimini hesapladılar ancak temkinli olmalıyız , dikkatli kullanmalıyız. Trenle gelmiyor onca yolu sonuçta.

-Olga : Hey ,pozitif düşünelim tamam mı ? Herşey güzel olacak...

KEPLER 22BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin