Gezegene ilk ayak basan C grubu lideri Karl oldu. Diğerleri de onu takip etti. Gezegenin yeşil bitki örtüsü büyüleyiciydi. Herkes büyük bir şaşkınlıkla etrafı seyrediyor, birbirlerine bakıyorlardı.
-Karl: Evet, burayı seyretmek için yeterince vaktimiz olacak,hadi artık işe koyulalım.
+Alice: Doğru, herkes kapsüllerine (diye bağırdı).Kapsüller her ortama dayanıklı şekilde yüksek bir mühendislik çalışması ile hem karada, hem havada hem de denizde hatta denizin altında bile çalışmaya imkanı olacak şekilde yapılmışlardı. Herkes yavaş yavaş kapsüllerindeki yerini alıyordu. Liderler bir araya gelip durumu konuşmaya başladı.
-Olga: Sanırım uçarak gideceğiz, bize haritada işaretlenen yer tam olarak bu tarafta olmalı (parmağıyla işaret ederek) öyle değil mi?
+David: Evet orası, aksi yönde de biz varız.
-Karl: (Haritada yer göstererek) Kuzey, siz burda olacaksınız Alice.
+Alice: Anlaşıldı kaptan (diyerek tebessüm etti).
-Roberto: Hımm tamam, geriye bu ada kaldı(parmağıyla güneyi işaret ederek) , irtibatta kalalım o halde.
+Karl: Tamam, başka bir söyleyeceği olan var mı? İletişim konusunu biliyorsunuz zaten, merkez grubu olduğumuz için siz bizimle iletişimde olacaksınız, biz hem sizinle hem de Dünya ile.
(Hep bir ağızdan) Anlaşıldı...
Grup liderleri de kapsüllerindeki yeri almak üzere ilerlediler. Merkez grubu ana gemi Orion olduğundan C grubu üyeleri diğerlerinin gidişini izliyordu. Diğer gruplar tek tek ana gemiden çıkmaya başladı.
-Karl: Adasına yerleşen gruplardan haber bekliyorum. Herkes beni duyuyor mu? Grup adı vererek onaylayın, TAMAM.
+Alice: Herşey yolunda, grup A TAMAM.
Diğer gruplar da aynı şekilde onay verdi.
Tüm gruplar adasına sorunsuz bir şekilde inmeyi başardı.
-Karl: Güney kısmı şuan gece Roberto yine de güzel bir inişti tebrik ederim.
+Roberto: Ah, teşekk... (bir uğultuyla sinyal kesildi)
-Karl: Hey Roberto!!!