YOLCULUK BAŞLIYOR

58 3 0
                                    

+Alice : Sanki biraz...
-Brayn : Korkuyor musun ?
+ : Sanırım.
- : Güçlü olmalıyız Alice , özellikle grup lideri olarak senin güçlü olman lazım. Bunu... ( Konuşmayı anons kesti. )

Anons : "Atmosferden ayrılana kadar hızımız sabit , atmosferden çıktığımızda tam güç verilecektir. Tam güç verilene kadar yerinizden ayrılmayınız."

Alice , Grup A lideriydi. Psikolojik sınavlarda başarılıydı ancak duygusal yapısını içinde gizleyebiliyordu. Aynı zamanda pratik zekasıyla diğer üyelere üstünlük sağlamıştı.

-Brayn : Roberto, aramızdaki en dayanıklı kişi olmalı öyle değil mi ?
+Alice : Zeka ile dayanıklılık. İşte bu bütün için yanımızda.
Brayn gülümsedi.

Roberto , Grup B lideriydi. Kaslı bir vücuda sahipti ve umursamaz bir tavrı olduğu için duygusal anlamda dayanıklıydı. Zekadan çok kurnazlık onun işi.

Anons 2 : "Atmosferden çıktık. Tam güç için arkanıza yaslanıp koltuklarınızın yanındaki tutacaklara tutununuz. Hazır ! 3 , 2 , 1 ve tam güç."

+Gippsy : Wow ! Bu harika birşey. Sanki içimden birşeyler hala geride ve biz artık çok uzaktayız.
-Karl : İçinden mi bilmiyorum ama birşeylerin geride kaldığı kesin.
Hüzünlü bir tebessümle evet der gibi kafa salladı Gippsy.

Karl , Grup C lideriydi. Birşeye karar vermek için defalarca düşünüp en doğru kararı vermeye odaklanırdı. Kuralcı ve disiplinli.

Anons 3 : "Kemerlerinizi çözüp bir sonraki anonsa kadar uzay aracında dolaşabilirsiniz."



KEPLER 22BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin