9.rész

133 8 5
                                    

Reggel mielőtt még el vittem volna Toffit sétálni még gyorsan le zuhanyoztam. Utána megnéztem a youtube csatornámat, hogy van e valami újdonság. Jött még 3 feliratkozó plusz A szerelemről videóhoz egy komment.
Szia! Te mennyit értesz a szerelemhez? Te már voltál szerelmes? Csinálsz egy kérdezz-felelek videót,melyben válaszolsz néhány kérdésre. Egyben erre is amit fel tettem. Amúgy meg jó videós vagy😉.
Sulihoz érve értesítést kaptam skypeon. Bejelölt valaki. A neve: névtelen.
Visszajelöltem. Le ültem a lépcsőre és írtam neki.
Én: Szia te ki vagy?
Ismeretlen: Mindent tudok rólad.
Én: Ki vagy?
Ismeretlen: Vigyázz nehogy baj legyen valakivel.
Nem írtam vissza. Inkább bementem a suliba és felmentem a szekrényemhez.
-Szia Bona! Haragszol a tegnapi miatt?
-Bianca. Találd ki kit szeretsz. Ne csókolj meg ha van pasid.
-Miért lett ez ekkora baj?
-Mert érzek irántad valamit!
Ezt egy kicsit hangosabban mondtam. Szerencsém volt, hogy nem volt ott senki.
-Huhh..
-Mentem.
-Bona!
El futottam a mosdóba. A tükörbe magamat néztem.
-Miért vagyok én ilyen hülye. Nem vagyok lezbi. (Drámai szünet) Lehet mégis.
Egyszer csak nyílt az ajtó és Bianca lépett be.
-Sajnálom, hogy így történt. Valójában azért csókoltalak meg mert nekem is tetszel. Kínos lenne ha megkérdezném, hogy akarsz e velem lenni?
-Nem kínos. Talán tényleg érzek teljes szívemből valamit irántad, de nem tudom biztosan.
-Akkor derítsük ki.
-Hogyan?
Ekkor közelebb jött és megcsókolt. A szívem nagyokat dobbant. Nyugalomban voltam. Teljesen boldog lettem. Még bele is mosolyogtam a csókba. Mikor abba maradt a csók én szólaltam meg először.
-Ez nagyon jó volt. Tényleg szeretlek! Bátran válallom.
-Örülök neki. Akkor lennél a barátnőm?
-Várj..
-?

《Youtuber life》Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt