17.rész

71 5 1
                                    

Szombat van. 12:00-ig aludtam. Nagyon fáradt voltam. Felkelés után le zuhanyoztam és mentem le meg reggelizni.
-Jó reggelt anyu!
-Neked is. Nekem el kell mennem. 18:00-kor jövök. Puszi kicsim.
-Szia anyu-mondtam szomorúan.
Reggeli közben akartam volna megbeszélni vele a dolgokat.
Miután végeztem felmentem a szobámba, lehoztam a telefonomat és le ültem tv-ni.
Megnéztem az üzeneteket. Egy darab volt ami érdekesnek számított nekem.
Luca: Szia! Mivel, hogy szombat van és van egy kis pihi át mehetek hozzád?? Szeretném ha ez a nap tökeletes lenne. Veled akarom tölteni. Ja és kérdezni szeretnék valamit. Lenne kedved randizni ma este velem? Igérem senki nem tudja meg, hogy mi...tudod...sexelünk ma. Sőt még Sofia sem.Szóval várom válaszodat. Szia😙
Ekkor azonnal felhívtam gyorsan Biancát és el mondtam neki mi történt.
-Na jó. Át megyek.
-Ne. Talán átjönne ő.
-Igaz. Akkor meg majd mondd el mi történt okés?
-Igen,szia ❤
-Neked is.☺😄
Én: Szia Luca. Nem tudom mire vèljem ezt, de igen ájöhetsz. A randit nem értem. Van csajod. Vagy szakítottatok? Mind1. Gyere át aztán beszéljük meg.
A válasz rögtön jött.
Luca: Együtt vagyunk még. Amúgy meg bocsi ez nem ide jött volna. Szia!
Én: Várj mit mondtál? Te megcsalod Sofiát?
Luca: Mi? Dehogy is. Én vele fogok ma találkozni.
Én: És még hazudsz is? Te egy akkora pöcs! Gyülőllek!
Luca:Gyülöljél nyugodtan. Jegyezd meg, hogy én voltam az egyetlen aki nem hazudott neked. Körülötted mindenki rajtam kivül titkolózik előled. De majd csak rájössz mindenre. Én léptem csá.
Már válaszolni nem tudtam erre. El sem tudtam hinni amit Luca mondott. Az életem teljesen összebomlott. Titkok titkon hátán. Nem tudtam mihez kezdjek.
Kopogtak.
-Megyek!
Gyorsan odamentem az ajtóhoz és kinyitottam.
-Szia Bona! Beengedsz?
-Bianca. Mit titkolsz előlem?
-Öm..

《Youtuber life》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora