Egy gyönyörű napos hétfő. Reggel 05:00 van. Mindig ekkor kelek. Miért? Mert van egy kis kutyám kit minden reggel meg kell sétáltatnom.
Neve: Toffi
Az én kis szerelmem😍
Ha ezzel meg vagyok csak akkor tudok el kezdeni magammal foglalkozni.Miután végeztem a sétáltatással és már induláshoz kész voltam, még a telefonomon megnéztem kaptam-e üzenet,de sajnos nem. Apukám elkezdett kopogtatni, az ajtón.
-Megyek már.- üvöltöttem neki.
-Kedves Bona! Már 20 perce a kocsinál várok. Mi a szart csinálsz, ennyi ideig?
-Oh...így elrepült az idő?
-Na azonnal indulás a kocsihoz!
Apa néha be tud gurulni ha nem úgy vannak a dolgok ahogy szeretné.
A lépcsőn le jövet anyám kiabálását kellett hallgatnom.(Apám: Pietro Rossi-Anyám: Elena Rossi)
-Pietro beszélnünk kell de most!
-Apa megint mit csináltál?-suttogtam neki.
-Nyugodj meg nincs semmi baj. Menj a kocsihoz. Mindjárt megyek utánad.
Kintről hallgatóztam,hogy most miről beszélnek.Anya: Most hívott fel egy idegen lány aki téged keresett. Azt mondta,hogy adjam át neked,hogy reméli holnap is találkoztok. Tudod ez már a harmadik lány ki bele került az életünkbe. Most mondd el mi folyik itt vagy nem várom meg míg találsz egy lakást és egyből kiraklak.
Úristen! Apa azt mondta,hogy nem csinált semmit. Már megint a kapcsolat rovására menő dolog történt. Így hogyan bízzak az apámban?
Apa: Sajnálom,hogy ezt is meg kellett tudnod. Igaz volt egy lány. Hétvégén mikor azt mondtam,hogy még bent maradok dolgozni az irodában akkor igazából el mentem egy bárba a haverokkal és ott ismerkedtünk meg. Részeg voltam és megtörtént.
Anya: És akkor is részeg voltál mikor megadtad neki a telefonszámodat?
Apa: Nem,akkor már nem.
Anya: Vidd el Bona-t suliba majd gyere haza. Majd akkor a többit megbeszéljük.
Ekkor gyorsan be ültem a kocsiba mert hallottam,hogy jön már apa.
-Na mehetünk Bona?
-Persze.-mondtam kissé remegő hangon.
YOU ARE READING
《Youtuber life》
AdventureEz a történet egy 16 éves lányról szól,Bonaról kinek nincs sok barátja. Elhatározza,hogy el kezd egy youtube csatornát hátha akkor többen meg kedvelik őt. E közben legjobb barátja, Luca el pártol tőle. Bona azon lesz,hogy kiderítse,hogy az egyetlen...