22.rész

66 2 0
                                    

Anya utánam jött.
-Bona mivan veled?
-Semmi.
-Ne hazudj. Látszik, hogy baj van.
-Jó igazad van.
-Elmondod?
-Biancával szakítottunk.
-Oh..
-De ez nem minden. Én együtt vagyok egy fiúval, de ma..
-Te pasizol? Ez bunkóság tőled. Elmegy Bianca és egyből egy másik emberrel kezdesz párkapcsolatot?
-Anya ez nem így volt..
-Hanem, hogy?
-Ez hosszú, de a lényeg, hogy ő titkolózott előlem aztán a parkban megláttam egy csávóval akivel ott csókolóztak, de közben én egy fiúval randiztam aki olyan rendes volt velem. Annyit akart, hogy találkozzunk. Aztán el vitt moziba utána étterembe akart, de az már nem jött össze. Valójában ő volt aki megcsalt engem. Most meg elment. Ma a pasim meg nem akart velem kettesben lenni mikor megígérte. És folytathatnám, de nem teszem meg mert nagyon ideges vagyok.
-Nem hittem volna, hogy ez van veled jelenleg.
-Mindegy. Most pihennék egy kicsit ha lehet.
-Persze. Le megyek takarítani.
-Köszi.
1 óra múlva
Miután kipihentem magam oda ültem a laptop elé és megnyitottam a Facebookot.
Önnek 4 új üzenete van.
Megnéztem azokat.
Daniele: Szia minden rendben? Haragszol?
Én: Én csak veled akartam lenni érted?
Luca: Szia!
Nem akartam bekavarni bocsi.
Én: Most már nem haragszom nyugi.
Az utólsó üzenetre voltam a legkíváncsibb.
Bianca: Szia! Brazíliában vagyok és velem minden rendben. Remélem veled is minden rendben. Sajnálom, hogy egy levélben írtam le a dolgokat és nem személyesen. Igazad volt. Tényleg titkolok valamit, de mindenki mindent meg tud a maga idejében.
Én: Hirtelen nem is tudom mit mondjak. Szomorú vagyok, de boldog is. Jobbá tetted az életem. Köszi a bíztatás! Daniellel minden rendben. Várom az üzenetedet.
-Anyu!-kiabáltam.
-Igen?
-Ma nem vacsorázom,jó éjt!
-Neked is.
A telefonom egyszer csak fel villant. Megnéztem.
Daniele: Sajnálom! :( Holnap reggel el megyek hozzád és megbeszéljük okés? Negalább elkísérlek a suliba. ;)
Boldog lettem mikor ezt írta. Éreztem, hogy fontos vagyok neki.
Én: Jó...de ne merj késni!!😁
Daniele: Jó éjt! <3
Én: Neked is!

《Youtuber life》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora