◈ w p r o w a d z e n i e ◈

2.5K 208 9
                                    

Witam w kolejnym fanfiku!

◁ Akcja dzieje się na przełomie XVII-XVIII wieku.

◁ Znajdujemy się w zacofanym, wykreowanym przeze mnie świecie w którym pojawiać się będą elementy strojów arabskich.

◁ Pomimo powyższego nawiązania do takiej kultury, połączyłam tutaj paręnaście słów w języku hiszpańskim – taki misz masz, bo nasze Kubanki.

◁ Nie zrażajcie się powtórzeniami, czasami nielogicznym zachowaniem bohaterów – wszystko jest celowe.

◁ Występują wulgaryzmy, nietolerancja homoseksualizmu oczywiście, no i inne pierdoły, które i tak większość oleje, więc po prostu zaznaczę tutaj treść dla dorosłych.

◁ O jakichkolwiek literówkach możecie mnie śmiało informować, bo jednak nie jestem nieomylna.

◁ Pierwszy raz próbuję na dłuższą metę użyć perspektywy z trzeciej osoby do której w ogóle nie jestem przyzwyczajona, więc miejcie trochę litości i zrozumienia, ok.

◁ Rozdziały będą różnej długości, ale wydaje mi się, że póki co będą najwyżej do dwóch tysięcy słów.

◁ Rozdziały będą wstawiane nieregularnie, jako taka odskocznia od 'normalnych' fanfiction mojego wykonania. 

◁ !Inspiracja fanfiction! — bardzo podoba mi się HIS LAW z Zaynem Malikiem autorstwa Pati_x, gdzie pojawia się postać sułtana i podobne czasy co tutaj. Oczywiście, oprócz pobawienia się w takiej, a nie innej epoce treść będzie różna, ale i tak stwierdziłam, że może kogoś zainteresuje to skąd wzięłam taki, a nie inny pomysł. Btw, bardzo polecam to fanfiction, pisane w bardzo ciekawy, unikalny sposób, a przesłanie jeszcze lepsze.

To na tyle z ogłoszeń parafialnych, jeszcze dzisiaj pojawi się pierwszy rozdział. Dajcie mi znać jak przypadł Wam do gustu opis ff. ✌

◈◈◈

Soberana [✓]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz