❥7❥

134 19 5
                                    

Ethan

Mosolyogva nyomom meg újra Nebraska házának a csengőjét. Még jó, hogy a múltkori eset után elkértem a házszámukat, hisz már akkor megvettem Nebraskát. Az ajtó kinyílik és meglátom Nebraska mérges tekintetét. Közelebb sétál hozzám, majd a kezét felemelve erősen megpofoz. Felszisszenek, hisz nem kis erővel ütött meg.

"Te álnok dög!"

Kiáltja, majd sírva elrohan mellettem. Az apja csak fejcsóválva dob le mellém egy bőröndöt. Biztosan Nebraska ruhái vannak benne.

"Mégis mire vársz még? Menj utána!"

Förmed rám az apja, mire felsóhajtok. Gerinctelen féreg, hisz képes volt eladni a lányát egy vadidegennek. Bár, bevallom, hogy Nebraska felkeltette a figyelmemet és csak ő járt az eszemben még pár mással eltöltött éjszaka közben is. Nem ő tehet róla, hogy az apja így nevelte, hogy bármit megad egy férfinak ha ő fizet neki. Neki mindez csak kényszer, most már belátom.. Gyorsan felkapom a bőröndöt és futni kezdek. Csak egy helyre mehetett, az pedig a Heartbreak Hotel.

Idegesen csapom be magam mögött az ajtót és felliftezek a 32-es szobáig. Az ajtót szinte feltépem. Pár elfojtott sírásra fülelek fel, ezért a fürdőszoba ajtajához állok.

"Nebraska!"

Kiáltom el magam és csapok rá az ajtóra. Az ajtó mögül egy pár morgás hallatszik ki, majd kinyílik az ajtó.

"Sajnálom! Csak segíteni akartam."

Felsóhajt, majd szorosan magához ölel. Meglepődök, hisz nem ezt a reakciót vártam tőle. Gyengéden eltolom magamtól és a szemeibe nézek.

"Köszönöm. Nem tudod, hogy miken mentem keresztül, míg vele laktam."

Sóhajt fel. Felnevetek és megsimítom a vállát.

"Most már szabad vagy. Engem különösképpen nem érdekel, hogy mostantól mit fogsz csinálni. Csak azt akartam, hogy ide költözz, ennyi."

Rántom meg a vállamat, majd az ajtóhoz sétálok. Intek egyet és kilépek az ajtón. A telefonom megcsörren a zsebemben. Előveszem a mobilomat, majd nagyot sóhajtva megnyomom a zölden villogó gombot a kijelzőn.

"Igen?"

Szólok bele, mire egy nevetés csapja meg a fülemet.

"Szia Ethan, Carol vagyok.

Elmosolyodom és nekidőlök a falnak. Úgy látszik, hogy megvan a ma esti szórakozásom. 

"Szia! Miben segíthetek?"

"Mivel még csak egyszer találkoztunk és akkor is egy pár szót beszéltünk, gondoltam, hogy sokkal jobban megismerhetnénk egymást."

Sunyin oldalra pillantok és felnevetek. Nincs is jobb érzés belekóstolni egy-két újoncba, akiknek mellesleg még egy darabban van a szíve.

"Megoldható lenne. Mit szólnál ahhoz, hogyha este nyolcra érted mennék?"

"Tökéletes lenne. Akkor szia!"

"Ja és öltözz csinosan. Szia."

"Rendben! Szia."

Ezzel bontotta a vonalat. Mélyen felsóhajtok és a hajamba túrok. Kezdődjék hát a játék.

Heartbreak Hotel |e.d. [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora