öğrenci misa,dediğim gibi öğlen olduğunda yanıma geliyorsun ve karşımda yaramazlık yapan küçük çocuklar gibi dikiliyorsun.
"misa," diyorum yeniden yumuşarken. "bana bak."
"bakıyorum," diyorsun bakışlarını yerde sabitlemeye devam ederken.
derin bir nefes alıp yanına geldiğimde çenenden tutup bana bakmanı sağlıyorum.
"bakılmayacak kadar tipsiz biri miyim?"
ciddi sorduğum soruya karşılık gözlerini büyütürken, "hayır tabii ki!" diye itiraz ediyorsun.
paniğin karşısında içimdeki duyguları bastırmak zor olsa da kendimi geri çekiyorum.
"ne olduğunu anlatmak ister misin artık?"
"ben kimseye küfür etmedim," diyorsun gözlerin dolduğunda. "yemin ederim."
dolan gözlerin karşısında panik yaparken dün na young'a inandığım için kendime kızıyorum.
"ikiniz sevgilisiniz diye beni yanınızda görmek istemedi."
"ne?" diye soruyorum dehşete düşerken. "na young benim sevgilim değil!"
"ama siz o gün-" aklın karışmışçasına gözlerime bakıyorsun. "ama o bana öyle söyledi.."
dudağımı ısırıp seni öpmemek için kendimi durdurmaya çalışıyorum. "böyle bir şey söz konusu değil misa," diyorum gülümseyerek. "iyi bir öğrencisin, küfür etmediğini biliyordum zaten."
rahatlamışçasına tüm gülümsemeni yüzüne yaydığında kalbim tekliyor. "teşekkürler efendim," diyorsun önümde eğilirken.
misa, kalbime çok fazla geliyorsun.
-rehber öğretmenin seok jin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hagsaeng;; seokjin ✅
Cerita Pendeköğrenci misa, seni seviyorum. {hagsaeng serisinin üçüncü kitabıdır, diğer kitaplar ile bağlantısı yoktur.}