De doisprezece ori Sebastian

23 3 0
                                    

Ne-am adunat jumătate de clasă în jurul unei bănci din clasă pentru a vorbi mai mult. După vreo 5 minute de prăvălăgeală, rămânem tăcuți.

- Hmm. Hai să facem altceva. M-am plictisit să tot vorbim. Hai mai bine să spunem fiecare pe rand cu cine credem cã se potriveste fiecare. Cum sună? întreabă Emilia.

Majoritatea aprobă cu o scurtă înclinare a capului sau cu un simplu și banal ,,Ok."

- Hai să începem cu Cris. Eu cred că te-ai potrivi cu Cristian. Vă potriviți și la nume, spune Emi ridicându-și destul de agresiv amândouă sprâncenele.

Mă uit la Cristian și dau dezaprobator din cap.

- Continuați, răspund, curioasă de ceea ce vor zice ceilalți. Spuneți direct numele ca să apucăm să le spunem tuturor.

- Cu Sebastian, adaugă indiferent Gabriel.

- Sebi, spune cu un rânjet Ella.

- Gabriel, rostește Andra ca mai apoi să imi facă cu ochiul.

- Sebastian.

- Cu mine, răspunde serios Daniel.

Pufnesc, uitandu-mă cu o expresie amuzată la el.

- Niciodată, adaug eu.

- Sebastian.

- Sebi.

- Daniel.

- Sebi.

Deranjat de atât de multe strigăte ale numelui său, Sebastian se uită la mine cu o privire de ,,Nici o șansă". Dar văd în privirea lui și uimire, ceea ce mă uimește și pe mine.

- Ok, ok. Am înțeles. Sebastian e cel cu care se potrivește Cris. Restul care nu au apucat să zică sunt de acord?

Cei șase care nu au apucat să își exprime părerea dau din cap afirmativ.

- Ok. Deci Sebastian și Cris. Hmm. Emilia se uită când la mine, când la el. Avem un cuplu?

Sebastian pufnește și se ridică în picioare, grăbindu-se către ieșire.

- Păi cred că s-a dus să îți aducă niște flori ca să îți ceară să fii iubita lui, exclamă entuziasmată Alexa.

Mă încrunt la ușă, neînțelegând de ce a reacționat așa.

Mă urăște atat de mult? Dar nu are cum. Nici nu am vorbit cu el vreodată.

- Ok, să continuăm! spune Gabriel.

__________________________________________________

Hei dragilor. Încă un capitol. Sper să vă placă.

Azi, la fel ca data trecută, Sebastian al nostru e cam nemulțumit. Ce credeți despre asta?

Ca să clarificam un lucru, zâmbetul din capitolul trecut nu e cel ce se presupune că face toată cartea. O să ajungem și acolo.

Vă aștept părerea în comentarii. Noapte bună! ❤

ți-am zâmbitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum