Hate😡 Love❤

254 21 3
                                    

Darija pov.

Wtf aš niekad nesakiau vadovui kad Kajus su savo draugais wapina. Kodėl jis taip pasakė. Ne vadovas, o dūchas. Svarbiausia tai kas dūchas mus nuvedė pas administratorę ir mes laukiam kambarėly. Tam kambarėly tik aš ir Kajus. Po to kaip tas dūchas pasakė, kad aš jam tipo pasakiau, kad Kajus wapina. Kajus į mane visai nežiūri arba jeigu žiūri tai įžeistu ir nusivilusiu žvilgsniu. Tai mane labiausiai nervuoja, nors šiaip turėčiau džiaugtis jog jis pagaliau nuo manęs atšoko, bet kažkodėl giliai širdy man labai labai liūdna. Nesuprantu ar man patinka Kajus ar ne. Bet kartais man tikrai patinka kaip jis su manim elgiasi. Kartais jis būna labai fainas, šiltas ir geras, o kartais žiaurus ir kietas. Nesuprantu kas jam darosi. Man tikrai patinka kitoks Kajus. Man patinka geras, mielas, švelnus, susijaudines biškį vaikinukas. O dabar jis net neklaba su manim vapše nors aš nieko nepadariau. Užknisa tokie momentai. Bumerango taisyklė turbūt man negalioja. Padarau kažką gero ir man grįžta bomerangas ne geruoju o bloguoju. Mama visada man sakydavo kad nesivelčiau į visokias problemas. Bet negaliu jos lyg magnetu manetu mane traukia. Arba aš visad pakliūnu ten kur jų pylna. Nu wtf kažkas man gali paaiškint kas man negerai. Nu blet ngl aš esu keista ir teisinga būtybė šiam pasauly. Ką aš čia nusišneku wtf.
- Darija?- pagaliau prabilo Kajus.
- Ką?- Minkštai paklausiau.
- Kodėl taip padarei?- paklausė
- Nesuprantu apie ką tu. Ką aš padariau?- pasimetus paklausiau.
- Na pasakei kad aš wapinu nors prašiau tavęs kad nesakytum.- su galestingu veidu pažiūrėjo į mane. Nu blet ką man daryt nesuprantu. Kaip man jam paaiškint kad nieko nesakiau vadovui.
- Blet Kajau aš prisiekiu viskuom ką tik turiu savo apgailėtinam gyvenime kad aš nesakiau vadovui apie tai kad tu Wapini. Prisiekiu tu privalai manim pasitikėti.
- Aš tau nieko neprivalau.
- Aš neskiau.
- Aš tavim netikiu.- Truputį piktai jis atsakė.
- Na ir netikėk.
- Tu specialiai pasakei kad mane išspirtų iš stovyklos. Tu man atkeršijai už tą bučinį.
- Aš aš nenorėjau kad tave išspirtų iš stovyklos. O tas bučinys tai jau kita istorija. Or baik viską man kraut. Tau neatrado keista jog tik tau sakė jog aš skiau kad tik tu tipo wapini, nors tavo draugai irgi wapina. Jeigu jau skūsčiau tai skūsčiau visus.
- Baik nesąmones plaiukšt.
- Pats pagalvok. Kam man reiktų to kad tik tave vieną išspirtų iš stovyklos. Visvien į mane tavo draugai žiūrėtų su nepykanta. O man tikrai to nereikia. Tai kad nusileūsk iš dangaus į žemę.
- Tikiuosi kad tai tiesa, nes tu...- jis nespėjo užbaigt kaip atėjo administratorė ir tarė:
- Darija Kajau jūs...

Laukite tęsinio myliu, bučouoju, myluoju. Vote and comment ačiū❤💓😘

Stovykla❤❤❤Where stories live. Discover now