Darija pov.
Po pasivaikščiojimo mišku nuėjau atsigulti į lovą. Užmigus sapnavau Kajų, kaip jis mane vėl pabučiuoja. Man darosi labai sunku čia būt. Atsikėliau su tuo debilišku žadintuvu. Jau buvo dešimta ryto. Kėliau Kristin iš jos saldaus miego.
- Kristin blet kelkis pramiegosi pusryčius jau be dešimt vienuolika!!!
- Aaa kaip tai be dšimt vienuolika kodėl manęs iš anksto neprižadinai tu gal vapše aš nespėsiu susiruošt!!- kaip kulka iššoko ji iš lovos.
- Gi nurimk juokauju dar tik po dešimt penkios ryto.
- Tu gal debilė tu žmoguj vos infarkto neįvarei!!!
- Nu bet visvien kelkis greičiau!
Mes apsirengėm, pasidarėm rytinį ritualą, pasidažėm žodžiu, kaip visadu😀. Tokiuosi nesutiksiu Kajaus.Valgykloje
- Sv Payton Kate!- pasisveikinom
- Sveikutės!!!
- Jūs girdėjot naujieną???- Payton veidas buvo žiauriai sujaudintas.
- Nea kokią??
- Aii pala tuoj pasakys.- tai pasakius ji parodė į mūsų stovyklos vadovę.
- Paugliai štai mūsų paskutiniai stovyklos nariai.- Kaip tai taigi jau prieš dvi dienas baigėsi registravimas!- Susipažinkite tai Teo ir Tomas.- Omg kokie jie karšti eik tu naxui!!!
- Mergos jūs irgi tai matot?!?- Kate
- Jo matom prieš save du tobulus bernus.
- Omg jie eina pas mus omg kų darysim?!?- Kate panikuoja?!? Kažkas naujo. Nu, bet ir man biškį nepatogu.
- Sveikos mergaitės galim prisėst?- paklausė cuteai (kjutai nuo žodžio cute).
- Na taip, bet šiaip yra daugiau vietų,- pasakiau kiek pakėlusi galvą.
- Ouuu, bet aš su mano broliu norim būtent prie jūsų atsisėst tai leidi gražuole?- maloniai paklausė.
- Na tu moki gražiai bendraut su mergaitėm tad gali tu ir tavo brolis prie mūsų sėst, bet aš leidžiu su viena sąlyga,- aš mldc statau sąlygas.
- Na ir kokia ta sąlyga zujkuti.
- Jeigu vadinsi mane zujkučiu gražuole meilute ir dar kažkuom mielu visvien neišsisuksi nuo sąlygų.- vaidinu kietą, nors gal ir esu tokia ai poxui!
- Na diktuok zujkuti.
- Pažaiskim dabar buteliį!!!!- Taip taip apie tą butelį pagalvojot.
- Mmm tai gal pirma susipažinam?!?- Paklausė Kate. Visi linktelėjom.
- Tai va aš Darija čia Kristin, Kate ir Payton, o jūs??
- Aš Teo.
- Aš Tomas.- Tomas šyptelėjo Kate uuu❤
- Mes broliai! Dvyniai!- jie kartu tai pasakė, o mes su mergom lūžom iš juoko.
- Tai žaidžiam buteliuko.
Pirma suko Kate ir išsuko Tomą.
- Pirma apsikabinimas.
Ji apsikabino Tomą. Awwww. Tai taip miela.
Toliau suko Kristin ir išsuko mane uuu apsikabinimas su savo drauge tai magic! Tada suko Payton ir išsuko mane! Vėl mane omg. Apsikabinom su drauguže. Toliau Teo eilė. Jis išsuko mane.
- Omg žmonės ramiau manęs ant visų neužteks!
- Ateik čia apsikabinam zujki!!- Aš pradėjau žvengt ir pmačiau, kad Kajus į mane žvilgtelėjo piktu žvilgsniu. Dafak kas jam čia dabar pasdarė?Myliu ačiū, kad skaitot. Kap visad laukite tęsinio vote and comment
I❤U
ESTÁS LEYENDO
Stovykla❤❤❤
Novela JuvenilSveiki tai mano nauja istorija apie merginą kuri su savo drauge pirmą kartą išvažiuoja į stovyklą. Kas lauks jos toje stovykloje sužinosite paskaite mano istoriją?