Kajus.
Štai mes ir mieste. Darija su merginom durniavo visą kelią tad po to jas vadovas nusiuntė prie savęs bet po to paspruko į galą.
Kai atėjom į miestą vadovas pasakė kad mes susitiksim prie bažnyčios kažkokios 20:00. O dabar tipo laisvi trris valandas. Mes specialiai laukėm kada ateis galas, nes ten mūsų gražuolytės eina. Mes tastovėjom visą galą. Mes negalėjom pražiopsot jų.
- Kajau jų nėr!- išpūtė akis Benas.- Jos pasiklydo tikrai.- negali būt.
- Mes turim jas surast ble negalėjo jos nebent jos nuėjo tų prakeiktų obuolių kitos gatvės pusėj.- taip tikrai.- Mes turim eit,- pradėjom bėgt į tą pusę kur buvo tas medis su obuoliais. Bet ble jis žiauriai toli. Nu nieko dėl savo mylimų mergaičių viskam esam pasiryžę.
Po valandos su puse.
Mes jau buvom prie to medžio bet merginų nematyt. Mes pradėjom eiti į priekį. Jos tikrai neeitų atgal.
Payton.
Aš atsibudau su labai sunkia galva. Sapnavau žiaurų košmarą kai mus nepažįstami sulaikė ir įmetė į sandėliuką. Atmerkiau akis. Ir tai tai buvo ne koųmaras o dieve. Mano draugės gulėjo ant žemės be jokių gyvybės ženklų. Mum visom buvo surištos rankos burna ir kojos. Darija buvo su antrankiais prirakinę prie kažkokio vamzdžio. Po truputį atsimerkė Kate. Jos akys paraudonavo ji pradėjjo kūkčiot milijonas ašarų paliko jos skruostą. Kristin tai pat atsikėlė. O Darija ne. Ji dar neatsikėlė. Mes visos verkėm, kūkčiojom.
Kažkas atidarė duris ir oasigirdo balsai. Mes buvom labai išsigandusios tad apsimetėm kad dar neatsipeikėjom.
- Na štai ir tos mergaitės mes jas sugavom balkonovai.- kas jis per vienas.
- Kiek kartų sakiau nevadint manęs taip? Idiotas rink smegenis n u o.žemės nes kaip matau jų visai neturi. Kajus, Benas ir Lukas jie sumokės man už viską ką pavogė.- Ką iš kur jis žino Elitą?!?- Susisiekite su Kaju telegonu ir pasakykite jeigu iki 19:00 valandos nebus gražinta skola 1000000€ jų draugės sumokės labai didelia kainą savo gyvybę.- tai pasakius mane apliejo šaltas prakaitas.
Aš labai bijau. Per tą elitą mes bėdoje. Nekenčiu geriau, kad Darija nebūtų ėjus prie tų nepažįstamų. Tie vyrai išėjo. Aš atmerkiau akis visa išlieta šaltu prakaitu ir apsiverkusi. Žiūrėjau į savo drauges kurios buvo nemažiau išsigandusios nei aš. Darija Darija kodėl ji dar nepabudo?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stovykla❤❤❤
Genç KurguSveiki tai mano nauja istorija apie merginą kuri su savo drauge pirmą kartą išvažiuoja į stovyklą. Kas lauks jos toje stovykloje sužinosite paskaite mano istoriją?