capitolul 6

23 1 1
                                    

Capitolul 6

Ce scarbos, am scuipat dupa ce mai intai m-a luat cu binisorul, apoi m-a obligat prin amenintari sa-l las sa-mi bage degetul lui insangerat in gura. Cum puteti voi sa supravietuiti cu asa ceva?

Cuvitele mi-au zburat din gura pe negandite,la fel ca multe altele inaintea lor.

Necesitatea este mama tuturoe poftelor. Ceea ce-ti trebuie ca sa supravietuiesti, ajungi sa indragesti, imi raspunse el concis.

Sper ca tot sangele asta sa nu ma preschimbe intr-un vampir. Asta nu intra in pactul nostru.

Nu ma simteam deloc in largul meu vorbind cu degetul lui in gura si mi-am dat capul pe spate, pana cand a iesit ud de saliva. A fost aproape un gest sexual. Am rosit de indata ce gandul asta imi trecu prin minte.

Lui nu-i scapa imbujorarea mea. Fara indoiala, nici motivul pentru care roseam, dar nu facu altceva decat sa-si stearga mana de camasa.

Crede-ma , scumpi, n-ai nici pe departe destul sange cat sa te transforme intr-un vampir. De vreme ce tot timpul te agiti pe chestia asta , am sa-ti spun totusi cum stau lucrurile. Mai intai, ar trebui sa-ti beau aproape tot sangele pana esti pe punctul de a muri. E o smecherie aici, trebuie sa iei destul sange, dar nu prea mult. Pe urma, pe deplin indesulat cu sangele tau, mi-as deschide eu artera pentru tine si te-as lasa sa-l bei direct din mine. Pe tot, si apoi inca ceva pe deasupra. Si aici e un spil. Trebuie sa fii puternic ca sa-i faci pe altii vampiri,altfel asa-zisul tau protejat o sa-ti suga tot sangele si o sa te omoare in timpul transformariisale. Pe noii vampiri mai greu ii poti tine departe de o artera decat pe un prunc infometat de un san plin cu lapte. Picaturile astea infime de sange pe care ti le dau nu fac nimic mai mult decat sa-ti vindece ranile. Probabil ca nici macar nu sunt de-ajuns pentru a-ti spori puterile. Acum , nu vrei sa incetezi sa te mai plangi ori de cate ori trebuie sa lingi si sa sugi cativa stropi din mine?

Ceea ce iar ma facu realmente sa rosesc la imaginea care-mi fulgera prin subconstient. Vazandu-ma, el isi trecu exasperat o mana prin par.

Ei, asta e un alt lucru oe care ar trebui sa incetezi sa-l mai faci. Devii rose ca sfecla la cea mai mica aluzie fara perdea. Tu trebuie sa joci rolul unei femei agresive, in calduri! Nici un gagiu n-o sa te creada cand el o sa zica pfui!si tu o sa lesini de rusine. De la virginitatea asta o sa ti se traga moartea.

Nu sunt virgina, l-am contrazis , si pe urma am fost cat pe ce sa lesin, asa cum imi prezisese.

Sprancenele lui negre se ridicara. M-am intors cu spatele, bolborosind:

Nu vrei sa schimbam subiectul, te rog frumos? Nu suntem doua prietene la o petrecere in pijamale. Nu vreau sa discut chestia asta cu tine.

Ei, ei,ei, zise el taraganat, ignorandu-mi rugamintea. Pisoiasul a umblat pe-acoperisuri, ai? Ma surprinde, dupa cum te porti. Te-o fi asteptand vreun amic rabdator sa-ti termini antrenamentul? Trebuie sa fie un flacau pe cinste, ca sa te preia gata incinsa. Singuri, nu te-am crezut genul de femeie cu experienta, dar daca stau sa ma gandesc mai bine, chiar mi-ai dat o oarecare idee despre tine la prima noastra intalnire. Ma faci sa ma intreb acum daca aveai de gand sa-mi infigi tarusul inainte sau dupa ce-ti stingeai focul cu mine. Cum ramane cu ceilalti vampiri? Au murit cu un zambet pe....

I-am tras o palma.Sau asa am intentionat. M-a prins de incheietura mainii si mi-a tinut-o strans.M-a prins si de cealalta cand mi-am repezit palma stanga spre obrazul sau.

Sa nu indraznesti tu sa vorbesti cu mine asa, am auzit destule mizerii deastea in copilarie.. Numai pentru ca mama nu era maritata cand m-a avut, idiotii nostri de vecini, cu ideile lor invechite, si-au inchipuit ca era o stricata si implicit , la fel eram si eu. Si nu ca ar fi treaba ta sa stii, de vreme ce probabil ca ai violat sate intregi de femei la viata ta, dar n.am fost decat cu un singur barbat . M-a parasit ca pe un obicei prost dup-aia. A fost de-ajuns ca sa ma lecuiasca de orice dorinta sa mai adaug si eu cateva la nenumaratele escapade ale semenilor mei. Acum , vorbesc foarte serios, nu vreau sa mai discuti nimic pe tema asta!

Car si BonesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum