part 5

106 3 0
                                    

Pov Sophie

Het was de volgende dag en toen ik Anna zag rende ik naar haar toe" Ann het spijt me ik was het helemaal vergeten waarom neem je jou telefoon niet op? Wil je me vergeven alstublieft. Ze gaf geen antwoord en ze liep weg. ik zag dat Isabel naar me keek. Ik twijfelde heeft zij hier iets mee te maken....

Pov Anna

Ik was nog al boos op Sophie ze probeerde het goed te maken maar ik had hier geen zin in. ik liep toch maar naar haar toe " sorry dat ik niet op nam maar ik was heel boos." Je wil niet weten wat Isabel heeft gedaan. Nou wat dan" ik begon heel langzaam eerst heeft ze mijn verzorg paard iets aangedaan waardoor hij ging bloedde en de dokter zei dat hij rust nodig had. en jij was er ook niet!! Ze legde briefjes neer. Door haar ben ik nu heel boos op jou en haar zelf. Ik begon zachtjes te snikken. O Anna dat wist ik helemaal niet maar ik wou je juist bellen over dat ik niet kon. Sophie troostte me en toen zei zij" nou weet wat min is overkomen? Ik sloeg een bal bij hockey zo hoog dat hij bijna in de sloot viel ik wou hem pakken maar toen viel ik voorover in de sloot. ik begon te lachen maar zag dat Sophie het niet leuk vind. o sorry sooff. Laten we anders na school iets leuks doenna school kan je nu wel naar Pink.....

pov Isabel

Nou dit word een mooie klus voor mijn grote broer vam mij mag hij ze ontvoeren!!!! ik moest nog wat dingen regelen hiervoor ik hoop niet dat ze iets in de gaten hebben en wat moet ik tegen hun ouders zeggem? nog allemaal vragen die beantwoord moesten zijn voor dat het zo ver was. Als Anna in de tussen tijd van Sophietje al blijft hoeft het hele feest niet door te gaan ik moet mijn broer nog inlichten. Mijn ouders ja die hadden niet echt iets met mij ze besteedde ook niet zo veel aandacht aan mij.

pov de 2 jongens

we zitten hier op school en hebben twee leuke knappe meisjes gespot. Wij zeggen onze namen nog niet pas als we verkering hebben met die twee blondde girls. we worden heel zenuwachtig als we ze zien. we zitten in de andere klas hopelijk herkenne ze ons wel!!!!

pov gesprek isabel en haar broer Rik

Isabel = ik rik= R

ik: rik ik heb eeb leuk klusje voor jou.

R: wat dab zussie?????

ik: dat zeg ik nog wel! !!!

R: oke maar ik weet niet ik mee doe je moet dan ook iets voor mij doen!

pov Rik (broer Isabel)

ik ben benieuwd wat mijn zusje heeft bedacht treed ze ook in mijn voetsporen ik moest nog wat verzinnen wat zei moest gaan doen ik was heel nieuwsgierig naar wat ze bedacht had.....

Best Friends yes or no?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu