part 8

88 4 0
                                    

pov De jongens in het huisje

we hoorde gekraak bij het oude bed en we zeiden in koor""yes ze zijn wakker" Rik liep naar ze toe en begon zich een beetje voorte stellen de meisjes keken heel bang.

Pov Isabel

Als het goed is zijn Anna en Sophie in het huisje. Ik kom ze zo even opzoeken moehahaha. Ik pakte mijn blaadje waar alles op stond ( hey plan) ik was van plan om over een uurtje naar het bos te gaan. Ik zou wat eten in een blik  meenemen ( ze mochten niet verhongeren) Ik ging morgen wel gewoon naar school en ik moest nog even iets voorbereiden. een uur later**** ik stapte op mijn fiets richting het bos,toen ging mijn telefoon af: er stond anoniem ( ik wist niet of ik wel op moest nemen) Ik deed het toch" hallo met Isabel wie is dit? ik hoorde een oude stem. Dat zeg ik niet. Ik was van plan om op te hangen maar ik deed het toch niet. Ik luisterde em de gene aan de andere kant zei iets waar ik van schrok" ik heb wel in de gaate wat je aan het doen bent" ik drukte snel weg. Ik fietste zo hard als ik kon naar het bos huisje toen ik binnem kwam.....

pov anna

we werden wakker met knallende kop pijn. ik zag nog een beetje wazig. Ik tikte Sophie aanm" soof waar zijn we? ze gag geen andwoord. Opeens kwam er een man naar mij toegelopen" w ww wwie bbb en jij? ik was heel bang ik tikt sophie nog een keer aan en eindelijk hoorde ze me nu wel. ik omhelsde haar en we hielden elkaat stevig vast. ze fluisterde" ann wie zijn die enge gasten? ik zei weet ik niet ik ben heel bang. Eem andere herkende ik. toen ik zogenaamd naar de wc moest zag ik isabel staan bij hem. Ik vroeg nog een keer"WIE BENT U??????

pov Rik

de meisjes waren eindelijk wakker. ik liep naar ze toe ze keken mij heel bang aan. eentje vroeg" wie bent u? ik ging natuurlijk niet mijn naam zeggen misschien had mijn zusje ooit iets over mij vertelt. dan was ons plan mislukt ze mochten er niet achter komen. ik zei maar: dat hoevem jullie niet te weten. VANAF NU ZIJN JULLIE ONZE SLAVEN ALLES WAT WIJ ZEGGEN MOET GEDAAN WORDEN" als het niet gebeurd martelen we jullie net zo lang als wij willen. Je zag het gezicht van de meisjes" ze werden nog banger. Ik riep Sjonnie zullen we maar beginnen met.......

Best Friends yes or no?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu