pov Isabel
ik stapte het huisje binnen en ik zag de twee meisjes met open mond naar mij kijken. " hallo meiden wat doen jullie hier nou. ik grijnste er bij "hahahahahaha het is gelukt. het was mijn plan en nu zitten jullie er lekker vast. ik gaf het blik eten aan mijn broer. hij fluisterde in mijn oor"
die meisjes he wat moeten we er mee doen. ik begon te lachen en zei: hard op JE MAG ZELF KIEZEN WAT JE MET ZE DOET. ik liep naar ze toe en legde me vinger onder Anna's kin " zo dame dat heb je mooi bereikt" ze keek me boos aan ik moest er van lachen "hahaha" ik gaf het eten aan mijn broer en zei gedag. toen fietse ik weer naar huis. halve wegen zag ik een histeries dame staan. ik herkende haar en fietse heeeelll snell door. toen ik thuis was zag ik.......
pov moeder en vader sophie
mijn vrouw is nu helemaal overstuur. ik kan er niks aan doen natuurlijk ben ik ook bang maar dit helpt niet. we belde de ouders van Anna. "zelf had ik Anna nog nooit gezien. de telefoon ging over en" hoii met Anne" hoi met de vader van Sophie hebben u en je man nu tijd om even langs te komen het is heel dringend! !!! ze waren heel verbaasd maar na 10 minuten stonden ze voor de deur. ik deed open en mijn vrouw zetten koekjes en thee op tafel. "hallo " ik schudden ze de hand en we liepen veder. voor dat ik het moest vertellen vertelde ik over de vriendschap tussen mijn dochter en Anna. ze waren nog blij maar helaas moest ik daar verandering in brengen. " we moeten jullie iets heel belangrijks" ze keken beszorgt naar mij. ik begon heel rustig..... oke misschien is dit heel moeilijk om te beseffen maar" anna en Sophie zijn wegg we weten niet waarheen misschien wel ontvoerd if iets dus we moeten actie ondernemen. Ze keken me heel bang aan. We moesten het jullie natuurlijk vertellen we gaan er alles aan doen om ze terug te krijgen" maar wat gaan we dan doen? Mijn vrouw nam een slok thee ze trok het niet meer en fluisterde in mijn oor" schat mag ik naar bed ik kan hier niet tegen"ik vond het raar maar ik wist dat het anders niet goed ging. Ze liep naar boven en se ouders van Anna gingen ook naar huis. ik zat alleen op de bank en ik moest een plan bedenken maar ik wist niks te bedenken er kwam niks door mijn hoofd ik maakte zoveel zorgen. ik begon te snikken. mijn Sophie.
pov ouders Anna
de ouders van Sophie belden ons op en ze zeiden dat het dringend was. na 10 minuten waren bij hun. we wisten nog niet waarom? we fietsen naar hun huis we kwamen aan " aah jullie zijn dus de ouders. we gingen zitten en die man ( vader Sophie) begon "hij begon" toen hij klaar was schrok ik zo hij had gezegd dat mijn dochter vermist werd samen met zijn dochter! ik was bang en onzeker en ik legde mijn hoofd in die van mijn man. ik trok het niet meer en we gingen maar naar huis. thuis was het heel lang still. " uit het niets ging mijn mond open : ANNA ANNA ANNA WAAR BEN JE ?????????????? mijn man omhelste me en de rest van dag was het still en om 10 uur gingen maar naar bed. ik was zo bang voor mijn kleine meisje" ik droomde dat..... ( sorry voor het dik gedrukte)
Dankje voor alle lezers!!!!
JE LEEST
Best Friends yes or no?
Misterio / Suspensohet gaat over 2 bff's zij worden achter na gezeten door iemand en er komen 2 jongens in voor. zijn ze nog wel bff's denken ze bij hun zelf. lees het hierrrr!!!!