Здравейте хора!!!!
Да пак съм аз...
Тази глава няма да е като другите. Напоследък говоря с едни приятелки и им казах ,че донякаде мога да рисувам и реших да ги покажа. Не са перфектни но...
Така 1:
Корицата на "Избрани от смъртта"
(да аз съм я рисувала)Използвах редактирането от телефона ми за тъмния ефект.
Номер 2:
Тя също е на "Избрани от смъртта"
(само че е просто рисунка, е мога да я използвам ако напиша продължение на сегашната де)Тази не съм я правила нищо само я подрязах за да изглежда по добре като я видите.
Номер 3:Тя е на едно момиченце (пак мой дизайн) което мислех да използвам за "Избрани от смъртта" ,но после се отказах. Не е от най-хубавите ,но дано ви е харесала.
Номер 4:Тази само я снимах. Правих я в 5клас малко е странна. Тогава още се учех да използвам сухи пастели....но все пак ми харесва как се получи.
И номер 5:
Последно ,но според мен не по важност. Моя вид абстрактно изкуство. Долу ще се опитам да ви го обясня:Така сега и обяснението:
Черната фигура е живота. Ако сте забелязали след нея има червени стъпки-те са спомените и действията ви (нали знаете всяко действие води до следващата стъпка в животта ви). Назад в пътеката са спомените ви-добри или лоши (дяволче е лош спомен ,а ангелчето е добър спомен). Тъмнината е бъдещето (никога не знаеш какво ще стане нали затова е в тъма) а птицата е Бог който ти сочи правилния път.
Е това са една малка част от рисунките ми. Дано рисунките са ви харесали. Важно е за мен. Искам някой ден да вляза в "Художествена гимназия" и затова е важно за мен да са добри рисунките ми.
Е Fuyuka1 , Staniela24 какво мислите?
YOU ARE READING
Welcome To My Life
Non-FictionНож с две остриета. Нещата през мойте очи. Нещата който "нормалните" хора не виждат. ????? Ще видим какво ще стане...