45

28 10 41
                                    

Така....еми..... здравейте хубави хорица...еми ако се чудите защо не съм качвала от доста време...е колко ли доста...2-3дена....абе имах важна работа....ох кого заблуждава играх си на телефона и като се сетя да пиша той вече няма батерия😅😅😅
Та сега погледнах какво трябва да правя днес и честа се отнася за Мнение и коментари! та си избрах нещо което по ще го разберете....



Избрах си да коментирам..... блогарите в YouTude!






⚠Внимание!!!⚠
Ако сте фен на блогарите в YouTude и смятате ,че те са интересни или но подобно НЕ ЧЕТЕТЕ СЛЕДВАЩОТО НАПИСАНО ЗАЩОТО АЗ НА СЪМ ИМ НИКАКЪВ ФЕН!!! АМА НИКАКЪВ!
Е гладам един ама той не прави блогове ами....простотии.
Аз за това го харесвам! Ама ако вие обичате да ги гледате....НЕ ЧЕТЕТЕ ТОВА!

Така да се чувствате предупредени....така е нека да започваме.....даже и тексче съм си изготвила с възможно най-малко хейт и знаете....псуване и други. Нали трябва да сме прилежни. Та:

Според мен блогарите в YouTude са хора търсещи излишно внимание. (Ако някой има канал и прави такива клипове моля да бе се обижда...все пак тва си е мое мнение) Най-мниго мe дразнят: Bag to school видеота... накратко-МНОУ МИ ДРЕМЕ НА МЕНЕ ТИ КВО СИ СИ ВЗЕЛ ЗА ОНИЯ АД НАРЕЧЕН УЧИКИЩЕ. Ама всички правят масова, ама масова рекламация на разни книжарници и най-вече Джъмбо. Аз кат отидох в първата книжарница...взех 20 тетрадки на случаен принцип и пет химикала пак по същия начин. А облекла...не свагам! Тъй ,че не съм умряла като не съм отишла в Джъмбо! Ама ся е модерно така ,че...ма кого заблуждавам....аз и модерна....нема шанс. Та накратко да си кажа мнението без да задълбавам и без обидени моля.
Резюме:
Блогарите от YouTude за мен са хорица с много свободно време, малко семейно внимание и навик да се фукат със всичко което имат или са видели!

Така това беше моето мнение по този така странна тема...ама пък който е на мое мнение ще види ,че не е единствен...а ако това го чете някой който е фен на блогарите в YouTude....еми кво да кажа...обичам да чета блогове тук...ама в YouTude...ме дразнят адски

Е кажете моля вие какво мислите по тази тема....ще ми е интересно дали има хора който мислят като мен? А ида кажа вече за 100 път (повтарям го за да няма убидени) ТОВА СИ Е МОЕ МНЕНИЕ!

Welcome To My LifeWhere stories live. Discover now