Така...напоследък не си поглеждам много Wattpat обаче днес реших да направя един обзор да видя кво ниво има и гледам:
Ми хубаво....ще го направя
(Това е от книгата на AppleArt6...."Иде ми да се гръмна"....Абе много яка книжка...)
Та сега ще трябва да отговоря на тези въпроси:Скрииншот на скрииншота на скрииншота....😂😂😂
Та без повече глупости (не гарантирам за отговорите на въпросите) да започваме:
1 Do I have a crush?
-ми не точно....в аниметата да... доста....ама в реала...ми май и там....не съм точно на 110% сигурна....(Абе зарязвам го така- от аниме да, от реала ми ддз)2 Middle name?
-незнам защо ви е ама...Николаева3 Height?
-ми последно бях 1,65 и май все още съм си толкова...;-;4 Shoe size?
-към 39...5 Eye color?
-ми кафеви6 Last tine I cried?
-ми не съм от най-чувствителните...та последно съм плакала по миналата година (да знам много е!) като гледах един епизод на Charlotte7 Biggest fear?
-нямам!
-въпреки че като се замисля...гледах миналия ден една класация на the clasers (май така се пише) за най-странните звуци записвани някога и ме уплаши един звук от радио на който е записана жена как шепне имена на умрели хора през 80десетте. (Звучи странно но се е чуло по радиото...вече не слушам радио...;-;...е то сигурно до няколко дни и ще ми мине ама сега само като се сетя и ме побиват тръпки8 Last song I listen to?
Thousand Foot Krutch- Be Somebody
Според мен тя е 🔝🔝🔝9 Last person I texted?
-Fuyuka1 снощи...помагаше ми с нервите щот ми идеше да се самоубия....10 да тагна някой да го направи:
Kagura2108
tessa9798Ами само тези тримата щот....ме мързи и други да търся....
YOU ARE READING
Welcome To My Life
Non-FictionНож с две остриета. Нещата през мойте очи. Нещата който "нормалните" хора не виждат. ????? Ще видим какво ще стане...