Така тук ще кача така наречения отговор на днешната загатка:
Ако имахте шанс да избирате между Бог и Смърта, кое бихте избрали?
Така моят първоначален отговор беше:
Смъртта!!! Нали е любимия ми митологичен герой! Понякога вярвам повече в него от колкото в Бог!
Ама после дни гласче в главата ми ми каза едно много интересно мнение по въпроса и до някаде съм съгласна с него (да уточня НЕ СЪМ ЛУДА....май). Та то ми каза следното:
Раде? Бог или смъртта? Все някога ще умреш не се залъгвай и се си се родила нявга. Ако трябва да избираш единия от тях не избирай един ,а и двамата! Единия е ти е дал живот другия ще го вземе. Няма значение какво избереш живота ти все ще свърши! Ти си бога на твоя живот и ти можеш да го направиш какъвто си пойскаш!
Тази теза е много, ама много правилна затова реших да я поредакторам и да ви го напиша като отговор та отговора е:
Ние сме си Бог...така че избора се свежда до теб и смъртта. Избора е идавамата!
Защо защото си се родил вярата е че Бог те закриля, дава ти късмет и така нататък...ама моя късмет отдавна си е тръгнал и аз отдавна разчитам само на себе си ,а не на вярвания. А Смъртта ,защото дори и да избера нея все някога ще умра!Така моля да не ме убиете след като сте сте прочели това! Предупредих Staniela24 ,щях и Тюлито ама забравих и....абе все тая то вече няма иза кога! Та във всички отговори всеки казваше по една от посочените личности. Но някаде да прочетохте коя единствена личност ще изберете! Замислите ли се! Не съм казала да посочите само единия!
Сори ако има убидени...или раздразнени...ама това са си мой простотии и едва ли имат много смисъл. Така че до утре и ако имате нещо за казване обносно тази ми простотия кажете си в коментарите...и пак повтарям МОЯ СИ ПРОСТОТИЯ!!!!
😂😂😂😂😂
Ами то май никой неможа да се досети....всички мислите много сериозно
YOU ARE READING
Welcome To My Life
Non-FictionНож с две остриета. Нещата през мойте очи. Нещата който "нормалните" хора не виждат. ????? Ще видим какво ще стане...