#Предизвикана

112 13 71
                                    

Така това не е точно глава. Бях тагната/предизвикана от AppleArt6 и нали съм послушна ще го изпълня. Така предизвикателството е да напиша 30 неща за мен. Незнам какво ще стане но ето:

1 Обичам да рисувам.

2 Мразя да гледам игрални сериали и сапунки като Виолета (по Дисни...) Малката булка (баба ми го гледа и като гледам с нея на втората минута ме гони щот на всяко тяхно изречение ги хейтя).

3 Страх ме е от паяци.

4 Като не съм се наспала пощурявам (буквално особено ми се отразява след 9 вечерта тогава се държа като другирана).

5 Като вървя по улицата и видя мутор го снимам (имам над 50снимки на мотори на елефона ми-снимани от мен)
6 Любимия ми митологичен герой е смъртта.

7 Имам алергия от комари.

8 Отаку съм.

9 Зодия риби съм.

10 НЕ нося рокли и поли и най-обичам да нося кецове, къси панталонки и някаква тениска.

11 Не слушам никого когато ми каже да направя нещо (е освен майка ми и баща ми те са изключение от общото правило).

12 Срамежлива съм.

13 Мразя да се гримирам.

14 на 13 години съм (Март правя 14).

15 Нямам голямо чувство за хумор (да не кажа никакво)

16 Обожавам да пия кола

17 Мразя да гледам новини (нищо хубаво не казват)

18 Дразнят ме романтичните филми (като ще се женят или ще стават гаджета да стават за бога)

19 Сега ще бъда 7 клас а след това искам да вляза в "Художествена гимназия"

20 Имам по малка сестра

21 Рисувам си геройте от анимета на хартии и си ги събирам в кутия.
(Странен факт)

22 Обичам да гледам "Разследвания на самолетни катастрофи.

23 Обичам да чета книги ТУК!!! На истинска книга много ме озорва.

24 Гледала съм няколко страшни фюлма. Най-наскоро гледах Анабел 1 (ако не сте го гледали разказва се за демонична кукла която се опитва да убие едно младо семейство с бебе за да вземе душата на бебето ,но в последствие иска душата на майката (няма да издавам повече)) тя не ми беше толкова страшен колкото приятелките ми го описваха. Гледах го със моето НДП и един нейн приятел. Та след фюлма ми каза ,че смятал че не съм се плашила толкова защото съм гледала анимета. Не вързах двете точки ,но сигурно е имал предвид по страшните анимета. Няма да задължавам.

25 Имам аниме реакции (в определени моменти се държа като аниме герой ,да не кажа във всички).

26 Обичам да гледам и чета фантастика.

27 Фенка съм също така и на My little pony (не ме мразете ,но найстина ме кефи въпреки че вече наблягам много повече на анимето отколкото на това. По скоро като видя някое клипче в интернет го пускам и го гледам)

28 Сега гледам Fairy Tail и любимец ми е Нацу Драгнил (ако сте гледали или гледате анимето ще знаете кой е ,а ако не знаете и ви е интересно го потърсете в нета)

29 Мразя да гледам клипчета на блогари.

30 И като финал (малко тъп финал но) любимата ми храна е кюфтета с пържени картофи.

Така сега трябва да тагна няколко човека а ако да го правели...ами ако искате го направете пак ако не искате...ами не го правете😂😂😂.
И така тагвам:
eli_900
ShinyForever10
Staniela24
user78720822
NiallHoran01d
Fuyuka1
И
SparkleeMee
Така това е. До другия път и моля не ме мразете за написаните неща бях чесна това е! Е коментирайте и доскоро😘😘😘

Welcome To My LifeWhere stories live. Discover now