Yemeğimi mutfakta yerken aklım yine düşüncelerle boğuşuyordu. Kendimi buralara ait hissetmiyordum. Bu sacmaligin içinde çürüyüp gidecek olmam bana çok dokunuyordu.
Belki belki beni seven sevmese bile dövemeyen değer verennbir kocam olsaydi boyle hissetmezdim.
Mutfak camindan kapının oraya yönelen Gürkanleri gördüm. Düğün için hazır ve çıkıyorlardi. Göz göze gelmemizle gözlerimi kaçırdım. İstemiyordum onunla muhatap olmak.
Saat gece yarısına yaklaşıyordu. Zümrüt analar coktan gelmişti. Ama Gürkan yoktu inşallah gelmezde.
Hemen üstümu degistirip yer yatağima kivrildim.Ne ara uyumustum hic bir fikrim yok öksürük sesleriyle gözlerimi açtim. Yerimde doğrulduğumda Gürkanın yatagin içinde kivrılmis öksürdüğünü gordum. Hemen kalkip yanina gittim. Hasta gibi duruyordu. Gözleri kapaliydi ve galiba titriyordu.
Elimi alnina koyup ateşine baktım tahmin ettiğim gibi üsütmustu. Ateşi var di. Hemen üstündeki yorgani çektim. Sinirle homurdandi. Onu dinlemiyordum bir yandan terlemis kıyafetlerinden kurtarmaya calisiyordhm.
"Rahat Birak beeni" diyip ittirmeye calismisti.
"Hasta olmuşsun Gürkan üstünü değiştirmemiz lazim"
"Sa-sanane defol" diyip yine ittirme girişiminde bulunmustu. Onu engelleyerek üstünü soydum dolaptan atlet alip üstüne geçirdim ve ince bir nevresimi üstüne serdim.
Mutfağa gidip sirkeli su yaptim. Bez parcalarini islatio eklem yerlerine baski uyguladim. Bir saat bu işlemi yaptiktann sonra ateşini kontrol ettiğimde daha iyi gibiydi. Yeniden bezleri degistirdi.
Gürkanin mırıldanmasıyla ne ara uyuduğumu bilmeden uykumdan uyandim.
"Kolumu niye hissetmiyorum" diyerek homurdandi. Hava aydınlanıyordu. Ve ben Gürkanin kolunda uyuya kalmışım.
"Şey affedersin ben kolunun üstünde uyuya kalmisim. Neyse nasıl oldun" diyerek elini alnına götürcekken bileğimi tuttu ve yine öfkeli bakışlarini bana dikmişti.
"Bunu yapmak zorunda değilsin. Yapma Asel" Öfkeliydi ama ses tonunda biraz acımı vardı.
"Ben şey... yani sorun yok" gibisine sacmaladım. Bileğimi ondan kurtarip alnına ateşine baktım.
"Simdi ateşin yok ama gece boyunca baya terledin ılık bir duş al. Ben sana yicek birşeyler ve hap getiririm." hala garip bir şekilde bana bakıyordu. Bende gözlerimi ondan ayiramiyordum. İçimde niye garip bir şey hissediyordum. En iyisi bu odadan çıkmak hemen cikip mutfağa girdim.
Ona her derde şifa tarhana kaynattım sonrada vitamin deposu bir içecek hazirladim. Birde soğuk alginligi için hap koyup tepsiyi elime alıp mutfaktan ciktimki Zümrüt anayla karsilastim.
"Ne kızım bunlar "
"Şey Gürkan geceden beri ateslenmisti üsütmus ama simdi ateşi düştü. Bende ona daha iyi olsun diye birşeyler yaptim". gözümün icine sevgiyle bakıp saçımı oksadi.
"Merhametli yavrum benim tamam sen bugün kocanla ilgilen" hafif bir tebessüm edip odaya doğru gittim. İçeri girdiğimde Gürkan üstünü giyiyordu. Ama kazak giyiyordu. Hemen elimdeki tepsiyi masaya birakip yanina gidip kafasından kazagı cikardim.
"Gürkan Allahaskina ateşin zar zor Düştü bunu giyemezsin" diyip dolaba yöneldim ve ince bir pijama ustu alıp yanina gittim. Bakislarinda öfke veya sinir yoktu değişik bir parilti vardi şuan bana kizmiyordu. Bakıslarimi ondan çekerek üstünü giydirdim. Yatagin içine girip sirtini basliga yasladi. Bende tepsiyi önüne koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Berdeli
General FictionAsel... Tam bir günah keçisiydi. Acılarla harmanlanmış minik bir kalbin öyküsü..