2

2.7K 58 8
                                    

Allahtan bu evde tek huzurlu olduğum yer mutfaktı. Nefise abla ve benden 2 yaş büyük kızı Deryayla iyi anlaşmıstim. Diğer çalışanlar kendi halindeydi.

Ev temizliğine ve yemeklere yardim ediyordum. Tüm günüm bu şekilde geçmişti.

Zümrüt hanım da Gürkan gibi bana zarar vermekten çekinmiyordu. Yani en azindan sözsel şiddet yapıyordu laflarıyla eziyordu.
Gürkanın kardeşi Bedir ve eşi Ravza ise nötürdü. Bana bulaşmıyorlardi. Sadece arada rahatsiz bir şekilde bakıyorlardi.

Gürkanın babası Haşmet ağa da aynı şekilde bana bugün "gelin hanım kahve yap" demişti. En çok Gürkan yoruyordu beni diğerlerine bir şekilde katlanirim ama daha şimdiden vücuduma yaptiklarini midem kaldırmiyor. İnşallah bu gece de istemez.

Okunan yatsı ezaniyla abdest aldim. Biraz huzura sabıra ihtiyacim vardi. Hemen yatsıya durdum. Son rekatlarını kılarken kapı açildi. İçeri gürkan girmişti. Ayakları bi kaç saniye duraksadi.

Sonra sıkıntılı bir nefes aldığını duydum. Bir sure ayakta kaldiktan sonra önümden geçmemek için caprazdaki koltuğa oturdu.

Bende son dualarımı edip namazımı bitirdim. Her ne kadar ona bakmamak istesemde korka korka ona baktım. Gözlerindeki sıkıntıyla bana odaklanmisti. Nefret hala vardi ama ilk defa uzgunde duruyordu. Seccadeyi toplayarak yerimden kalkarken agzımın ucuyla "hoşgeldin" dedim.

Başımdaki örtüyü cikartip dolaba yoneldim. Gürkanın tarafından pijamalarını cikartip yatagin üstüne koydum. Gözlerini üzerimde hissetsemde bakmadim. Sonra kendi tarafimi actim. Zaten 4 parca elbisem vardi. Bu yüzden en eski gozükenini pijama yapmaya karar verdim. Banyoya girerek kişisel ihtiyaçlarımi halledip üstümu degistirdim. Derin bir nefes alarak odaya girdim. Gürkanda üstünü değiştirmişti. Onun cıkardiklarını dolaba asmaya başladım.

"Gömleği kirliye at"

"Tamam"

Dediğini yapip kendi yatagimi acip içine girdim. Bu gece niye bu kadar sakindi bu adam. Sakin ve sıkıntılı, düşünceli. Acaba bana yaptiklarindan dolayı vicdan azabimi çekti.

Yatakta düşüncelerle dönüp duruyordum. Işığı hala kapatmamıştı. Aslında ne yaptiğini merak ediyordum. Yerimde oturur pozisyona geçtikten sonra ona baktim. Onu hic elinde kitap okurken gorucegimi düşünmüyordum. Ağzim O şeklini almistir eminim.

Bende çok severdim. Babamve abimden gizli gizli okurdum. Bir an ondan kitap istemek aklıma gelsede yine zarar göreceğimi bildiğim için susup geri yattim.

......

GÜRKAN

Evden çıktıktan sonra şirkete gittim. Kafam allak bullak olmuştu. O kıza eziyet etmekten gram pismanlik duymuyordum. Sadece beni çok öfkelendiriyordu.

Tüm gün şirketteki işlerden başım ağrimisti. Çocukluk arkadaşım Hafizla mardinin tepesinde buluştuk.

"Evli bir adamın bu saatte evinde olması gerekmez mi"

"Hafız bari sen yapma herşeyi bilmene rağmen ettiğin lafmi?"

"Kardeşim bak Dilşah için çok üzgünüm ama acısını eşinden çıkarma"

Sinirle güldüm. Eşmiş heh o küçük kızdan eşmi olur.

"Ben onunla ne için evlendim unutuyormusun?"

"Unutmuyorum sana o zaman da dedim yanlis olur diye. O serefsizin suçunu kardeşine kesme. Dilsaha verdiğin yemin için kendi ruhunu perişan etme. Sen ne kadar o garibana işkence çektirirsen cektir mutlu olmazsin. "

İntikam BerdeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin