Gürkan ne yapacağını bilmiyordu. Aselle yemini için evlenmisken bu kızım gizemli hayati yeni bir olay yaratıyordu.
En azından bağ evinde Asel kafasını dinlerdi. Böyle her kafadan bir ses ona iyi gelmezdi.
Bağ evine geldiklerinde ikisi konuşmadan indiler. İçeri geçip koltuklara oturdular. Birazdan gün dogacaktı ve asel gram uyumamisti başının ağırdıgını hissetti.
"Seni dinliyorum Asel."
Asel karşısında düşünceli onu izleyen kocasına baktı. Sinirleri o kadar bozuktuki ağlamakla gulmek arasında gidip geliyordu.
"Beni buraya dövmek için getirdin sanıyordum. Ne o Gürkan acıdınmı bana. "
"Sacmalamayi kes Asel. Sana insan gibi davranmaya çalışıyorum beni germe. Niye bana demedinde halil itine gittin "
"Bunu soruyor musun? Sana deseydim bana daha çok işkence edecektin. Eminim.beni goturmezdin bile. Emin ol ki Gürkan onca yasattiklarina rağmen kocamsın diye sana sığınmayi çok isterdim ama bunu yapamadım."
Adam sinirle yerinden kalkıp bir odanın kapısını açıp girdi. Kahretsin kahretsin bu kız onu yörüngesinden çıkartıyordu. Yeminini cignettircekti. Asele neden artik kıyamiyordu. Onu döverken genelde kafası yerinde olmuyordu. Ve bunlardan sadece bunlardan biraz pişmandı.
Asel masanın üstündeki makası görür görmez eline aldı. Ve saçlarının büyük bir tutamini düşünmeden kesmeye başladı. Nefret ediyordu herşeyden niye niye doğmuştu. Neden herkes ona düşmandı neden. Beyninin içindeki sorulardan çığlık atarak ağlamaya başladı.
Gürkan hemen içeri daldı. Gördüğü görüntüyle bir an duraksadı. Aselin saçları artik omuz hizalarında yarım yamuk kesilmiş. Bir zamanlar saçı kesilmesin diye neler yapmıştı bu kız. O kadar mi canı yanıyordu. Elinde makasla bağırarak ağlıyordu.
Gürkan şoktan çıkıp hemen asele sarıldı. Onu kollarının arasında sardı.
"Yapma dur geçecek. Dur Asel!" diye bağırmıştı. Asel iç çeke çeke ağlamaya başladı.
"Ben daha 18 yaşındayım neden Gürkan? Ben bebekken ne yapmış olabilirim beni cehenneme attılar.... Ben bu yaşıma kadar bir kere kotu bir laf etmedim. "
Asel hıçkırıklarının arasında içini döküyordu.
"Babamı kotu konuma düşürecek... Hic bir şey yapmadım.... Niye benden nefret ettiler... Abim beni niye senin eline verdi... Ben daha Küçüğüm hic bir şey yaşamadan nelerin vebalini oduyorum.... Lütfenn... Lütfenn... ölmek istiyorummmm öldür beni ne zaman öldüreceksin..."
Gürkan Aselin bu yakarışlarıyla bin tane bıçak darbesi yemişti. Kendine lanet etmişti. Aseli üzen herkese lanet etmişti.
Aselin isyanıyla gözünden akan yaşların farkında değildi. Aseli kendine döndürdü. Kızın ağlamaktan kızaran gözlerine baktı. Asel Gürkanın gözyaşlarını görünce şaşırdı. Bir sure sonra titreyen ellerini o sert çehreye degdirdi. Göz yaslarina dokundu.
"Ağlıyorsun" Demişti o kadar masum bir kızdıki Gürkan ne yapacağını bilemiyordu.
"birbirimize yardım edelim" bu öylesine boşluğuna gelip ağzından çıkmıştı ki. Asel şaşkınlıkla baka kalmıştı. Bu adam yaralarını sarabilirmiydi?
......
Barış Hikmetle otelin lobisinde buluşmuştu. Hikmet aseli tanıdığı kadarıyla herşeyi anlatmıştı.
"Sagolasin hikmet. Ozaman en kısa surede Aselle beni konuştur. Ben onu bu hayattan kurtarabilecek tek kisiyim. O daha çok küçük kendine yeni bir hayat kuracak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Berdeli
General FictionAsel... Tam bir günah keçisiydi. Acılarla harmanlanmış minik bir kalbin öyküsü..