Uçak daha kalkmamısti. Asel ve Gürkan yerlerini almışlardı. Gürkan hala Aselin korktugunun farkındaydı. Ama bu hali o kadar tatlı geliyordu ki adama onu gülümsetiyordu.
"Gürkan simdi çok sallanıcakmiyiz" Karısının sorma sekli o kadar saf ve masumduki onu öpmek istedi. Haftalardır zaten dokunmuyordu bu güzele gerçekten artik duygularına engel olamıyordu.
"Hayır sandığın kadar değil hem ben yanındayım korkarsan elimi sıkarsın" diyip Aselin elini kavramıstı. Asel tüm sevimliliği gülümsemisti. Gerçekten güçlü bir kızdı. Yası küçüktü ama kalbi çok büyüktü.
"Hem istersen yer değiştirelim"
"Hayır olmaz yukarıdan izlicem ben" Asel korktuğu kadar heyecanlı ve istekliydi. İstanbul belliki güzel geçecekti.
İstanbuldan bahsederek uçağın kalkmasını beklediler. Hala elelerdi ikisi de sanki herşeyi geride bırakmış gibi birbirlerini yeni keşfe çıkmışlar gibilerdi.
Bir sure sonra Aselin Gürkanın elini sımsıkı sıkmasıyla uçağın havalandigini hissetmislerdi.
"Aaa. Gürkan bu bu yamuluyor" Gürkan eğlendiğini belli eden bir kahkaha attı.
"Birazdan dengeler kendini güzelim. Sen o süre zarfında bana bak. Geçti kalktik iste."
Güzelim...güzelim.. Asel hayatında bunu ilk defa duyduğuna dair yemin edebilirdi. Ondan boyle garip hissediyordu. Evet!
Bu adama kapılmak istemiyordu..
Asel tüm yol boyunca kuşbakışı manzaranın gorselligine inanamadi. Gerçekten mucizevi bir goruntuydu.
"Bu.. bu çok inanılmaz Gürkan baksana sulu boya gibi"
Gürkan Aselin gözlerindeki mutlulukla mutlu oluyordu. Bunu hissettiğinden daha da mutlu oluyordu.
İniş yapmışlardı.
"Simdi ilk önce yemek yeriz sonra eve geceriz aksam yemeğine arkadaşıma davetliyiz "
Asel şaşkınlıkla Gürkana bakmıştı. İlk defa onu arkadaşlarıyla tanistircakti. İlk defa birlikte bir ortama gireceklerdi.
"Bendemi geleceğim"
"Tabiki de asel sen benim karimsin. Hem yeni bir bebekleri oldu onu seversin. Ve Gülizar çok iyi bir kızdır."
Asel tebessüm etmişti. Ne kadar belli etmek istemese de çok heycanlanmisti.
Birlikte boğazda yemek yiyorlardi.
"Çok çok büyük " Asel denize bakıp bunu dile getirmişti gercekten inanamiyordu.
"Evet öyle guzel bir şehir insanı içine alıyor buradan hala kopamiyorum. Tabi memleketim daha agir basıyor"
"Bende hep büyük bir şehirde yaşamak okumak özgür olmak istemiştim. Çok sanslisin"
"Ne okumak isterdin Asel" bu kızın hayalini gerçekten merak etmişti. Hatta onu gerçekleştirmek istiyordu.
"Aklımda 2 tane meslek var. İkisininde amacı aynı gibi aslında.. İnsanların derdine derman olabilmek.. Onları anlamaya dinlemeye çalışmak. Onlar için bir şeyler yapmak bir nevi insanlık görevini de tamamlamış oluyorsun.. Psikatris ve avukat "
Gürkan Aselden bu tarz şeyler duymayı bekliyordu. Ve ona ne kadar yakışırdı boyle meslek sahibi olmak."Güzel.. Güzel hayaller. Doyduysan kalkalim."
Asel kafasını sallayıp ayaklandi. Zaten bu adamdan ne diye onu anlamasını bekliyordu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Berdeli
Narrativa generaleAsel... Tam bir günah keçisiydi. Acılarla harmanlanmış minik bir kalbin öyküsü..