Sexy🔥Plan

55 8 23
                                    

                   1 hafta sonra
Gecenin bir yarısı kalktık ve bir haftadır görüşmediğimiz sevgililerimiz ile gizlice buluşmak için plan yaptık. Aslında Ay Jimin ile sevgili olduğunu inkar ediyor ama 'KADINIM' dediğinde Suga bana üç günlük sevgilidik.

Planımız şuydu:
Gece saat bire kadar bekledik ve herkes uyuyunca siyah kısaca dar ve sexy😂 kıyafetler giyip yanlarına uyumaya gidecektik öyle olacaktı ki ben uyuya kalana kadar. Ancak aksiyonu rüyamda görebilirim.

           Kumsal'dan dinleyelim
Gece saat bir olduğunda kapıya gittik ve bir şey unuttuğumuz hissettik. Ceplerimizi kontrol ettik ve telefonları bilerek almadık dedik iyice kontrol ettikten sonra herhalde bir şey unutmadık diyip anahtarı çekip alıp kapıyı çektik ve Su diyerek bağırdık.

Tekrardan içeri girip onu uyandırmaya başladık. Of

              Ay'dan dinleyelim
Su uyandıktan sonra gizliden kapının oraya gittik.

Kapıya ne kadar sert olduğunu anlama için bir el attım ve kapı açıldı şaştık kaldık. Sonra su Suga ve Jin in odasına.

Kumsal ve ben Jimin, Jungkook ve Hoseok un odasına girdik. Ve hepsinin çok komik olduğunu fark ettik.

              Su'dan dinleyelim
Hafif Suga yı dürtüm uyan dedim ve hemen uyandı aşk sesimi duyunca hemen kalktı.

Suga
-Ne oluyor burda

Su
-şitttt ben geldim ve yanında huzurla hatta kollarında uyumak istiyorum.

-LÜTFEN🐶🐶

SUGA
- Her zaman

Yanında, kollarında uyuya kaldım ve çok güzel kokuyordu. Geceliğin k9 köpekleri gibi onu kokladım halimi siz düşünün!

           Kumsal'dan dinleyelim
Jungkook'un kolunu kaldırıp tam yatıyorken woaw diye bir ses geldi.

Jungkook
- Aşkım bu kıyafetler yoksa düşündüğüm şeyler mi? Diyip bir PİÇ SMILE attı.

Kumsal
-Yaa öyle

Jungkook
-bence biz solona gidelim çünkü Ay ve diğerleri burda

Gerçekten ciddi bir şekilde konuşuyordu

Kumsal
-Aşkım ilk baş sen benim ayağımı görüyor musun?

Jungkook
-evet

Kumsal
-he bunu ağzında bulmak istemiyorsan kapa çeneni ve yanında uyumama izin ver.

Jungkook
-Yat tabiki

Kumsal
- Bak sakın bana dokumaya çalışma

Jungkook
-Tamam, söz

              Ay'dan dinleyelim
Sabaha kadar gözüme uyku girmedi ve sadece Jimin'i izledim. Sabah oldu ve o uyandı

Jimin
-bu güzel kokuda...

Biraz saçma oldu ama bence oldu uzu  süre arayla bölüm yazdığım için BİYANE iyi bayramlar😇💖

SEV BENİ❤️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin