Biri Bana Olanları Anlatmalı

61 9 2
                                    

Bu bölümü kumsal__jk a yazıyorum
***********************************
ÖPÜŞTÜK
*

************ **

Daha sonra sanki Jimin buhar olup uçtu gitti. Bense ilk öpücüğümü çözmeye çalışıyordum ki kızlar geldi. Ne olduğunu sordular, yani ne yapmaya çalıştığımı

Ay:
- Kızlar ben de bilmiyorum az önce bir şey ama bende anlamış sayılmam çünkü bana bir şey yani bir şey yani nefes yüzümde dudakta hissetmek!!!!!

Kumsal:
- Ay iyi misin beynin yanmış a benziyor gerçekten emin misin?

- dudağında hissetmek yoksa yoksa o şey olamaz değil mi?

Su:
- Ay olamaz değil mi yoksa oldu mu?
Ö.Ö.Öpüşme...

Ay:
- susun!!
yeter olmuş olabilir ama istemeden di istemiyordum o tuttu ve öptü

- bu kötü bir haber değil Bence hiç kötü bir haber değil Çünkü ben çok mutluyum yani Hem Şaşkın hem de mutluyum Aslında bu İlk Öpücüğüm.

Sukum( su ve Kumsal beraber söylerken) :
- Çapkın Kız seni 18 yaşında ilk öpücüğünü aldın!!!

İkisi de zıplayarak ki Ay'ın üstüne atladı ve hep birlikte sarıldılar.
Derken Kapı çaldı ve Su kapıya bakmaya gitti.

Bu arada kapıya giderken hem bağırıyor hem yürüyordu.

Su:
- bugün sizin yüzünüzden uyuyamadım 15 saatlik uykuyla duruyorum ve Yongi bunu duyarsa çok üzülür hep Action Action Bıktım sizden ya

Kumsal:
- Ay, yazık kız ama uykusuz kalmış 15 saat nedir ki 25 saat uyuyacaksın değil mi?!

Su uykulu bakışlarla kapıya doğru ilerledi ve Kapıyı açtığında Suga ile Jungkooku gördü.

Jungkook:
-Kumsal çabuk kalk ve Valizini hazırla çok kızgınım ve hiçbir şey deme buradan gidelim istiyorsan Türkiye'ye yerleşelim ama beni artık bu Bangtan ile görüşmeyeceğim ancak Suga hyung ile görüşebiliriz.

Ay:
- jungkook iyi misin Neden böyle davranıyorsun hemen Kumsaldan özür dile ve onun kolunu tutmayı bırak!!

Su ise Suga'nın yanında mutluydu ve suga ona girişte bütün olayı anlatmıştı.

Ay:
- Kumsal Sakın gitme geri gel Lütfen gitme dedim Junkook'un lafını dinleme

Kumsal:
- Hayır gelemem Ay lütfen ilk defa jungkook u böyle sinirli görüyorum Lütfen benden bunu bekleme.

Kumsal gider ve yaptığını beğendin mi Ay der ve sırıtır aslında hepsi şakaydı çok haince yani onu mutlu edebilecek bir planım var.

Ay:
- Neymiş oğlum anlatsana çok merak ettim.

Jungkook:
- ama kumsala şu an söylemeyeceğine söz vermelisin.

Ay:
-Söz

Jungkook:
- biliyorsun ki ya da bilmiyorsan ben Kumsal'ı çok seviyorum.

Ay:
-oda seni seviyor.

Jungkook:
- Biliyorum söylemene gerek yok ama ben ne yapacağım biliyor musun Ben onu çok sevdiğim için onu JEJU adasına götüreceğim.

Ay:
-Woaw

o sırada Kumsal elinde bavulu olmadan jungkookun yanına geri döner.

Kumsal:
- sanane ya jungkook sen iyi misin ben senin sadece kız arkadaşınım karın değilim peşinden gelmek de zorunda değilim.

Jungkook :
- bunun olacağını biliyordum der ve ıslık çalarak kapıdan adamlar girer giren adamlar Kumsalı kollarından çok kaba bir şekilde tutunca Kumsal aaaa yapmaya başlar ve Ay olaya müdahale eder.

- Ben size demedim mi Çocuklar kumsalın kollarını hafif tutun

Aynen diyerek yanıt verdi su ay ve suga da onun kollarını hafif tutun Bu arada kumsalda etrafa bakıyordu.

Kumsal:
- biri bana burada olanları anlatmalı

öyle deyince adamlar hafifçe kapıdan çıktı ve kumsalı kapının önünde bekleyen adamlar gözlerini kapatıp yine kapının önünde bekleyen helikoptere bindi.

Jungkookta onların peşinden gitti ve helikoptere bindiler.

( şu an yazacağım sahneyi Boftan hatırlayanlar olabilir. Yani demem o Boys Over Flowers tan)

Jungkook Jeju adasında bir yere yaklaşınca kumsalın gözlerini açtı.

Açtığı yerde Kumsal korkmuştu ve Junkooka vurdu ve tekrar sarıldı.

Daha sonra jungkook ona adanın ortasında kalpli ve inşaat çalışması olan bir yer gösterdi.

- Burası bizim kaçamak Evimiz Olacak O kalbinin ortasına kurulan bizim kalp noktamız ikimizin birleştiği yer olacak

-Yasa kookiem benim çok teşekkür ederim ama çok da hayvansın Bu arada çok teşekkürler Aşağı inelim mi Evimize bakalım mı

- O yüzden geldik ya hadi inelim bakalım ve evimizde oturuyormuş gibi yapıp geri dönelim.

Aşağıya inerler ve yukarıdan minik gözüken kalp Aslında devasadır. Aşağıda kalbin ortasında otururlar ve daha sonra yatıp ele tutuşturlar.

Daha Kumsal ve jungkook bakışırken Çok yakınlaşırlar ve jungkook ona minik bir hediye verir.

Küçük bir öpücük kondurur öpücüğün anlamı Çok büyüktür ve Bu öpücük Jeju ve ilk öpücükltür.

Up uzun bir bölümle yeniden karşınızdayım rekor kırdım ve 659 kelime yazdım yıldız atmayı unutmayın.. Yorumda atın heee
Jimin ağışığı 😍 😘 😘

SEV BENİ❤️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin