S.B. 1. Bölüm

309 20 21
                                    

S.B. 1. Bölüm

Sabah tatilimin ilk günü Gamze'nin Sen olsan bari diye bağırmasıyla uyandım . Hayır birde ilk gün !!
Kalkıp hemen Gamze'nin kafasına bir tane geçirdim ." Ya çocuğum sabah sabah Ali'yle dedikodu mu yaptın ?, annemin yumurtasını mı yedin ? Ne bu kafa ya !! " diyip lavaboya doğru gitmeye başladım .

" hayır Asena bugün tatilimizin ilk günü veee..." Diyip sustu . Ve bağırarak " tatile gidiyoruuuuzz !!!!" Diyip ellerini çırptı . Bende
'Ciddi misin " adlı bakışımı gönderdim.  Başını onaylar anlamda salladı . Hemen çığlık atıp dolabımdan bir siyah pantolon ve beyaz tişört alıp lavaboya gittim . Tişörtümde panda var yalnız !

Elimi yüzümü yıkadım . Zaten makyaj yapmayı pek sevmiyordum . Sadece dudak koruyucusu sürdüm ve parfüm sıkıp çıktım . Odama girdiğimde odamın savaş alanı olduğunu gördüm. Bu benim odam olama-.. Ya da olabilir .

" Gamze bu odayı beraber bozduk . Beraber toplayacağız ! " dedim ve Gamze'ye  yastıkları attım . Tabi reflesksleri güçlü pis , şanslı paçozun . Benim olsa annemin kapıyı aç ben geliyorum diyip yan komşumuz Şükriye teyzeyle konuşmak için gidip anahtarı bana attığında tutamamıştım .

Hemen yastıkları tuttu . Ve kılıfları çıkartıp yenilerini taktı . Bende çarşafı değiştirdim ve yorganı düzelttim . Pijamalarımı dolaba tıktım ve düşmesin kıyafetler diye zor kapattım . Hiç katlayamazdım .

Gamze saçını maşalarken Ali geldi . Ali benim 2 yaş küçük erkek kardeşim. Ama hiç iyi anlaşamıyoruz .

" Annem kahvaltı da sucuklu yumurta yaptı . Ama söyliyim senden mutfağa 5 adım öndeyim . Yani ben daha çok yiycem " diyip kötü kız kahkahasından attı ve mutfağa doğru koşturdu . Ne yani erkek mi deseydim . Günah olurdu . Bende
" Ali kafanı klozete sokar üzerine çamaşır suyu döker sifonu çekerim . Delirtme beni . Yeme hepsini yaaa !!"diyip bende mutfağa depar attım .

Geldiğimde Ali tıkınıyordu . Hemen oturdum . Ve çatalıma 4-5 sucuk bandırıp tabağıma aldım . Ona sinisice güldüm . sonra bir daha alacakken Ali aldı . Çatalımla çatalına vurdum . Bana masanın altını gösterdi. Baktığımda el hareketi çektiğini gördüm . Hemen anneme seslendim .

" anneeee !" Dedim ve çaktırmadan Ali'ye baktım . Götü tutuşmuştu . Hemen gülüp " Gamze'yi de çağırsana !" Dedim . Gidip Gamze'yi de alıp geldi .

Kahvaltımızı yapıp bavullarımızı hazırladık .ben iki büyük boy bavulla gidiyordum . Gamze de hazırlandı . Ve babamın arabasına bindik . Babam bizi Antalya da ki otele bırakıcak . Yolda giderken şarkı dinledim , ve oyun falan oynadım . Wattpadden kitap da okudum .

Giderken watsaptan bildirim geldi . Deli kız sizi MUŞMULA SURATLILAR VE GAMZE adlı gruba ekledi diye . Hemen yazmış Melis .
" sa . Niye Anılı eklemediniz ! " demiş . Anıl bizim en komik arkadaşımız . " eklesene qız Gamze ."?dedim bende . Anıl'ı da eklediler ve grupta konuşmaya başladık .

***

" ya Asena bence cam kenarındaki yatak benim olmalı !" Diyip kollarını bağladı . Bende tabiki hayır diyip eşyalarımı dizmeye başladım . Evet yatağımın başında priz vardı . Şanslı kızım ya .

Otele gelmiştik . Ve eşyalarımızı da dizdik . Ben acıktım ama . " gız ben açıktım ." Dedim ve Gamze'ye baktım . " o Zaman aşağı inip gezelim " dedi ve üzerini değiştirmek için banyoya girdi . Bende hemen üzerime siyah şort tulumumu giydim .

Anahtarları ve telefonumu alıp çıktım . Aşağı indim . Ve Gamze'yi beklemeye başladım . Gamze de gelince oteli gezmeye başladık . Cafe gibi bir yer bulunca gidip hemen yemek yedik . Yedikten sonra dışarı çıktık . Dışarı çıkıp karşı yerden düz gidince sola dönücez karşımıza tünel gibi yer çıkcak oraya gidicez . Ve orası da Aqua parkmış . Hemen otelin kapısından çıkıp yoldan karşıya geçtim . Gamze de peşimden geliyordu . Bir an korna sesi duyunca . Gelen tarafa bakıp çığlık attım .


Sadece Benimsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin