S.B. 5.Bölüm

120 13 2
                                    

ilkay_e , sila329 , MavimsiMelek329 , mavimelek_45 , ElifTazegul adlı kullanıcılara bu bölümü ithaf ediyorum . Bu arada benim yeni hesabım bu . 💋💋😍

O zaman yeni bölüme geçelim ❤️

" şey beni otele bırakır mısın ?!" Dediğimde güldü ve " beni de şöförün ettin ha ." Dedi . " bende dudağımı büzdüm ve " aman giderim bende !" Diyip arabadan inerken bileğimden tuttu . Ben ona dönerken o da gözlerime bakıyordu . " yani ben bırakırım ." Dedi. Bende " peki " diyip Zafer sırıtışım ile camdan dışarıyı seyrettim .


En sonunda artık gözlerimi tutamadım ve kapanmasına izin verdim...

***

Vücüduma değen soğuklukla dudaklarım büzüldü . Kollarımın ve ayaklarımın altından kollar geçti . Vücüdumu titreten soğukluk ile birlikte konuşan bir ses duydum . " Üşüdün mü ?!" Dedi. Ben de kafamı onaylar anlamda salladım . 1 dakika sonrasında üzerime örtülen bir şey ile daha da mayıştım . Ve " teşekkür ederim . " dedim .



Soğuk bir yüzeye değdiğimde içim ürperdi . Ve vücudum titredi . Üzerime örtülen pamuklu şey ile gülümsedim . Ve ona sokuldum . Sonrası da uykumun devamı....

***

Sabah alarmım olan Salger ile uyandım . Ama bu sefer duvara atmadım . Yere attım . Sonra uykumun kaçtığını farkettim ve üzerimdeki yorganı itekledim . ( bu arada neden tatilde aslrm kuruyorsun derseniz , çünkü çok da geç uyanmamaları için . Alarmın saati 10 da zaten . ) ve lavaboya paytak adımlarla yürüdüm .


İşimi halledip lavabodan çıktım . Sonra dolabımdan kıyafetlerimi aldım . Bir tane kot pantolon ile üzerime de beyaz dondurmalı tişört giydim. Saçımı at kuyruğu yaptım . Dudak koruyucumu sürdüm ve anahtarı alıp Gamze'nin yanına gittim .

( multimedyada ki şarkıyı açın )

Gamze'yi Cafe'de bulup yanına ilerledim . Kahvaltımızı yaptık ve odamıza çıktık . Dişlerimi fırçalayıp altıma siyah tayt ile üzerime de siyah salaş bir tişört giydim . Spor salonuna gidicez de !

Dedorantımdan da sıkıp Gamze'yi alıp aşağı indim . Spor salonuna girdiğimiz de ilk başta mekik şeysini gittik . İlk mekiği çektiğinde zaten ben pert .

Bir kaç tane daha çektim ve kendimi bıraktım . Sonra Gamze'nin zoruyla bir kaç tane daha çektim . " Ahy yeter yoruldum . " diyip kendimi bıraktım . Tabi Gamze hanım durur mu ? Hayır ! Beni başka bir alete çekiştirdi . Burda oturup kendi kilonuzu kaldırıyorsunuz . Kollarınız gelişiyormuş . Tabi canım!

4 kere çektikten sonra 5.'yi çekerken kapıdan Rüzgar'ın havalı girişimi gördüğümde bir an ellerim kendini bıraktı ve pat diye oturana düştüm . Ahh popom !

O Nasıl bir coolluktur öyle !


Hemen ağzımın suyunu silip başka bir alete gittim . Alette ayaklarını bir ileri bir geri yapıyorsun ama zıt bir şekilde . Onu yaptım . Ama baya bir yorulmuşum. Yaparken azıcık dinleneyim diye oturdum . Gamze gelince beni kaldırdı ve zorla kalktım . Mızmızlanarak hareketleri yapamaya devam ettim .


Sadece Benimsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin