Mivel ma van a névnapom megajándékozlak titeket egy új résszel:) Tudom, hogy egy kicsit rövidebb lett mint a többi de próbálom gyorsan hozni az új részeket. Jó olvasást kívánok!
'Örömmel' Futott felém Bonnie én meg felkészültem a támadásra.
* Derek szemszöge *
Kimondottan szólva nagyon jól harcolt. Többször is letaszított engem a földre. Olyan volt mintha olvasott volna a gondolataimban, hogy mikor és , hogy fogok támadni. Lehet ,hogy úgy is volt. De én nem adtam fel. Még csak az kell ,hogy egy lány leteperjen. Ő nem sebesített meg, inkább csak akkor sebesültem meg mikor neki csapódtam többször a földnek vagy a falnak.Sőt majdnem az ablaknak is. Ez az egész kezdett átmenni egy furcsa kis játékba. Én menekültem előle, miközben véletlen törtünk- zúztunk.
-És mikor lesz vége ennek a játéknak?- Mondta Liam egy kicsit hangosan.
-Szerintem akkor mikor véglegesen is mozdulatlanná teszik a másikat-Mondta Scott
-És azt,hogy?-Kérdezte Stiles.
'Mondjuk így' hallottam Bonnie hangját mire,egy hatalmas ugrással leterített a földre. Miközben én feküdtem a földön, ő felettem állt és két mellső lábát a mellkasomra rakta,hogy tudjak kiszabadulni.
'Nyertem' hallottam diadalmas hangját.
Azt hallottam ,hogy mindenki tapsolt.Sőt még Stiles eleresztett egy nagy füttyentést .Bonnie leszállt rólam, hogy fel tudhassak állni.
'Fürge,de egy kicsit figyelmetlen. Ahhoz képest jól harcolsz, de ahogy már mondtam kell még tanulni. És Derek, figyelj! Láttam,hogy sokszor elakadt a figyelmed. Nem tudom hova és miért de ezek a vadászok mások. Nem olyanok mint a többiek egyetlen mozdulat vagy oldalra nézés az náluk a legjobb. Mind kihasználják az alkalmat. Gyorsak és nagyon okosak, de nekünk még gyorsabbnak és okosabbnak kell lennünk'
-Miről beszélsz? Hiszen csak is a harcra figyeltem semmi másra.
'Pontosan így figyelt az unokabátyám is egy újszülött vámpírok elleni harcban, és nem volt kellemes vége.'
-Miért mi történt?-kérdezte Lydia.
'Egy Vámpír rátámadt az egyik falkatagra: Liára. Az unokabátyám megakarta védeni, de a vámpír egy mozdulattal darabokra törte féloldalán a csontjait.'
A többiek felszisszentek.
'Aki meggyógyította az is vámpír volt. De vele és a családjával békeszerződésünk volt. De mivel dolga volt várnunk kellet.De nem volt sok időnk !'
-A gyógyulás.-Mondtam egyszerre Scottal. Bonnie bólintott.
'De az a gond, hogy minden csont teljesen rossz helyre gyógyult, így az orvosnak újra elkellet törni a csontjait. Hatalmas szenvedéssel kellet megküzdenie. Még végig hallgatni is szőrnyű volt' Hajtotta le a fejét.
-Csak azért mert....
-Igen Stiles. Mert nem figyelt oda.
* Bonnie szemszöge *
Csak úgy jöttek az emlékek, hogy Jacob egy kis figyelmetlenségért min ment keresztül. Mindenki néma csendben maradt a helységben. Hirtelen a cafatokba tépett ruháimra esett a szemem.
'Remek! Ezért nem szeretek átváltozni.' Mentem oda ruháimhoz ,vagyis már csak a maradványaihoz.
-Már nem irigyellek titeket .-Mondta Scott viccelődve.
STAI LEGGENDO
Veszélyben a Vérfarkasok
FanfictionEz a legelső sztori amit írok szóval nagyon izgulok. Ez a történet egy természetfeletti lányról szól akinek nagy dologba kell belevágnia. Hiszen meg kell védenie saját fajtáját. Ez alapból egy Teen Wolf sztori lenne egy kicsit megváltoztatva,d e va...