6.Fejezet

790 37 10
                                    

*Bonnie szemszöge*

Ott álltunk mindannyian ahogy a többiek mondták: Dr. Deaton rendelőjében, és várakoztunk a válaszra, hogy Stiles túléli e ezt az egészet. Jacob és Jasmine visszamentek még egy kicsit Forksba. De most megígérték ,hogyha megakarom kezdeni a tanítást akkor azonnal jönnek.

-Csak lássam meg újra azt a semmirekellő vadászt!- Morogta mellettem Vic már könnyezve. " De nem lehet tudni ,hogy a szomorúságtól vagy a dühtől. Talán mindkettő miatt."

-Nyugi Vici minden rendben lesz.- Nyugtatta Lydia miközben én is ott álltam és simogattam a hátát amitől kezdett egy kicsit lenyugodni de még mindig dühös volt. - Igaz Scott? -Fordult a fiúhoz de ő nem beszélt.. Csak bámulta földet és meg se szólalt, mintha más világban járna.

-Majd én odamegyek. -Mondtam Lydiának . Ő csak bólintott.

-Jól vagy?- Álltam egyik legjobb barátom mellé. de ő csak bólogatott." Ma mindenki bólogatós kedvében van."

-Figyi! Minden rendben lesz. Oké? Azt mondta az orvos ,hogy túl fogja élni.

-Csak állatorvos. -Szólalt meg végre kijavítva a szavamat.

-De druida igaz? És én már találkoztam egy két druidával és azok sose tévedtek. - Erre már Scott is elmosolyodott.

-Remélem igazad van.- Csak ültünk egymás mellet csendben. lehet ,hogy mások azt mondanák ,hogy 'kínos csend", de köztem és Scott között pont ,hogy nem az volt. Csak aggódtunk . Aggódtunk Stiles miatt. De egyszer csak megszólalt.

-Te ,hogy bírod a....

-Hogy hogy bírom anélkül ,hogy kiabálnék ,sírnék, vagy magamba roskadnék? Hát tudd meg nagyon nehezen. Mióta a szüleim meghaltak megfogattam ,hogy ilyen helyzetekben nem mutatom ki az érzéseimet. Nem akarok gyenge lenni. De hidd el nagyon nagyon aggódok Stilesért. Csak hát.... egy kicsit megváltoztam.

-Nagyon sajnálom Bonnie.

-Ugyan. Nem kell sajnálkoznod már nagyjából túlléptem rajta.

-De tényleg. Tudom nagyon szeretted őket.- Sóhajtott egyet. - Emlékszem mikor mindig Stilessal Vicivel és Lydiával hazakísértünk téged és anyukád finomabbnál finomabb süteményekkel várt minket.-Mosolygott.

-Ja. De már az nagyon régen volt. Már a keresztapámnál élek és......

-Ki a keresztapád? - Érdeklődött Scott.

-Nem idevalósi. De amúgy Billy Black ( Ha valaki nem tudja Jacob apja)

De akkor kijött Dr. Deaton, és mindenki felfigyelt rá.

-Kérem ,hogy Scott , Bonnie,Lydia , és Victoria jöjjenek velem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Kérem ,hogy Scott , Bonnie,Lydia , és Victoria jöjjenek velem. - Mind a négyen felálltunk és követtük a férfit. Mikor bementünk azonnal megláttuk Stilest ,hogy a kis " Műtőasztalon?" feküdt , és befolt kötve az egész mellkasa. Lélegzett . "Szóval nem halt meg" nyugodtam meg kellőképpen.

Veszélyben a VérfarkasokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora