Figyelem!
Ez a rész szexuális jeleneteket tartalmaz. Aki nem múlt még el LEGALÁBB 16 ÉVES az kérem ugorja át a a kijelölt részt. Nagyon szépen köszönöm!Előző részekből
-Nagy szerencséd, hogy baj van az erőmmel Te szemét, mert már rég kinyirtalak volna .- De az alfa nem tudta őt komolyan venni így mégjobban elkezdett hahotázni. Akkor is így nevetett mikor Scott a pólójával akarta feltörölni a a padlóról az üdítőt mert az történt mikor Derek "megzavarta őket"
-Mi baj van az erőddel???? - Mikor a két fiatal meghallotta Victoria hangját, mindkettőjükben megfagyott a vér. Szép lassan az ajtó felé néztek és ott állt az egész Cullen klán, a Hale család , Stiles , Vici , Liam és Lydia és mind értetlen fejjel néztek Bonniera. "Na de jó. Ezek szerint mind hallották ?" Scott és Bonnie egymásra néztek és mindketten tudták, hogy ebből már nem tudják magukat egy könnyen kihúzni. És még Jacob sem volt sem volt itt, hogy segítse unokahúgát kivenni a nagy slamasztikából.
*Írói szemszög*
" Scott, most mit csináljunk? "- Kért segítséget kétségbeesetten Bonnie a mellette lévő sráctól telepatikusan.
"Ne feledd Bonnie, hogy mindent hallok"
-Bazdmeg Edward.... -Kiáltott fel a lány mikor eszébe jutott a vámpír ereje. Szerencsére a többiek nem értették.(Kivéve az említett)
"Hízelgő, de nem mert, feleségem van"- Folytatta a telepatikus beszélgetést. Bonnie végre elkapta az említett vámpír pillantását aki csak vigyorgott. A lány erre egy állatias morgást küldött a másiknak. " Inkább elmondhatnád a többieknek ahelyett, hogy morognál"
"De nem lehet! "
"És miért nem? "
Bonnie egy kis ideig nem válaszolt. Egy kicsit idegtépő volt a csend. Főleg azoknak akik nem vettek részt ebben az eszme cserében.
" Mert többet nem bíznának bennem. Nem érted? Rajtam múlik az életük! Mit szólnának, ha megtudják, hogy egy olyan vérfarkasnak kell megvédenie őket akinek időnként nincs is ereje?! "
" Akkor nem fognak megbízni benned ha nem mondod el nekik az igazságot! Szerinted jobb lesz ha mástól tudják meg, vagy esetleg maguktól rájönnek?" Bonnie csak sóhajtott
-Igazad van...- mondta már hangosan. A többiek nem értették mire is céloz ezzel, de nem volt idejük sem kérdezni, mert Bonnie folytatta. - Figyeljetek. Azért mondtam, Scottnak, hogy baj van az erőmmel mert...
-.... fáradt. Szimplán fáradt.- vágott közbe Scott, de Bonnie csak megfogta a karját és végig simított rajta(amit persze a többiek is nagy figyelemmel kísértek)amivel hallgatásra bírta a fiút.
-Scott... Ne! -Rázta a fejét lassan.
-Azt akartam mondani, hogy - itt tartott egy kis szünetet, és vett egy nagy levegőt mielőtt folytatta volna amit elkezdett.
-Bonnie, Minden rendben? - Ment oda Talia a lányhoz aggódó tekintettel.
-Igen. - de ezt a választ nem a lány mondta , hanem az éppen akkor érkező Jacob. Mindenki a későn érkező személy felé fordította a fejét. - igen, tényleg gond van az erejével . De azt nem vette észre,hogy rengeteget javult is - Nézett rá unokatestvérére a Black ivadék.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Veszélyben a Vérfarkasok
FanficEz a legelső sztori amit írok szóval nagyon izgulok. Ez a történet egy természetfeletti lányról szól akinek nagy dologba kell belevágnia. Hiszen meg kell védenie saját fajtáját. Ez alapból egy Teen Wolf sztori lenne egy kicsit megváltoztatva,d e va...