Hirteken hallottak egy hangos morgást és egy sikítást.
*Írói szemszög*
Gyorsan oda szaladtak megnézni ,hogy mi történt. Mikor odaértek azt látták ,hogy Lydia ott áll halálra rémülve a sarokban.
-Lydia mi történt? - Kérdezte Scott miközben odamentek hozzá. Erre Lydia a másik sarokra mutatott. Szép lassan odafordultak ahova Lydia mutatott. és Stiles ott volt térdepelve kieresztett fogakkal és sárga szemekkel. Hirtelen elkezdett támadni. Bonnie hátulról lefogta miközben Scott és Vicki próbálták lenyugtatni . És azt vették észre ,hogy az agyarai visszanőttek , és a szemei újra barnák lettek.
-Mi...mi történt?- Kérdezte összezavarodottan.
-Stiles.....-Kezdte volna elmagyarázni Scott de nem tudta ,hogy elmondani.
-Megakartál volna minket ölni Stiles- Mondta Bonnie.
-MI?!?! Ugye nem, bántottam senkit!
-Még nem! De ha nem segítünk gyorsan rajtad akkor ennél sokkal rosszabb is lehet. -Fogta meg a vállát Bonnie.
-Mi lehet annál rosszabb ,hogy megakartalak titeket ölni??- Akadt ki Stiles.
-Oké Stiles nyugi. Segítünk ! -Nyugtatta le Victoria.
-Mindent megteszünk ,hogy tudj uralkodni magadon.
-Tudom is ,hogy ki segíthet!- Szólalt meg Scott.
*
-Mi okunk lenne rá ,hogy segítsünk Stilesnak. - Mondta karbatett kézzel Peter.
-Azt mondtad, hogy te segítettél Dereknek is.
-Így volt! De nekem is meg Peternek is 1000-szer fontosabb dolgunk is lenne mint Stilesnak segíteni ,hogy hogy uralja magát teliholdkor-Mondta teljesen Flegmán a másik Hale.
-Derek! Kérlek! Tudom jövök neked egyel mert......
-Nem jössz te nekem semmivel, mivel én mondtam ,hogy gyere és......
-Most csak én maradtam le itt valamiről?- Jártatta a fejét köztem és Derek közt Stiles.
-Nem. - Rázta a fejét Bonnie-n és Dereken kívül mindenki a helységben.
-Ideiglenesen Dereknél lakom. Ennyi. - Mondta egyszerűen Bonnie.
-És ezt mikor akartad közölni velünk?!?!- Mondta egyszerre Lydia és Vicki.
-Semmikor!
-MERT?!?!?!?!- Mondta Scott, Stiles , Lydia És Vicki felemelve a hangjukat.
- Hát ezért !- Tárta ki a kezét Bonnie. - Na de mindegy! Zárjuk le ezt a témát és térjünk át Stilesra.
-Nenenenene! Maradjunk csak nálad és az unokaöcsémnél. Konkrétan mi is van most köztetek?- Kérdezte sejtelmesen Peter.
-NINCS KÖZTÜNK SEMMI!!!!- Szólt egyszerre Derek és Bonnie Peterre. Scott meg elkezdett Kuncogni.
ESTÁS LEYENDO
Veszélyben a Vérfarkasok
FanficEz a legelső sztori amit írok szóval nagyon izgulok. Ez a történet egy természetfeletti lányról szól akinek nagy dologba kell belevágnia. Hiszen meg kell védenie saját fajtáját. Ez alapból egy Teen Wolf sztori lenne egy kicsit megváltoztatva,d e va...