-Tanıtım-

56.5K 1.4K 361
                                    

Mayıs Güneşi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mayıs Güneşi

''Tüm bunları göz önünde bulundurarak size evlenme teklif ediyorum lordum.'' Genç kadın için bir lorda evlenme teklifi etmek hiç kolay değildi, üstelik evlenme teklif ettiği kişi Henfield Kontu Adrian Ramsey'di. Savaştan geldiği günden beri sosyetenin gözdesi olan, gizemli tavırları ve fethedilemez kalbi ile nam salmış Henfield Kontu. Evlenmeyeceğine yemin ettiğine dair dedikodular vardı ve egosu yüksek şımarık leydiler tarafından hedef seçilmişti. Hepsi Kontun yeminini bozduran kişi olmayı amaç edinmiş ancak henüz başarılı olabilen olmamıştı.

Kont gözlerini kısıp Daisy'i süzerken dudaklarında kibirli bir gülümseme vardı. Bu leydi nasıl oluyordu da böyle bir cesarette bulunabiliyordu? Aslında cesaretli olmasını takdir edebilirdi, tabi buna mecbur olduğunu bilmeseydi.

''Lütfen daha açık sözlü olun Leydi Daisy Walmond,'' dedi Kont Ramsey. ''Eğer normal şartlar altında olsaydık yine de benimle evlenmeyi düşünür müydünüz?''

Daisy zaten şu anda gururunu ayaklar altına almışken kontun gözünde daha fazla küçülmeyi göz önüne alamazdı. Çenesini dikleştirdi ve kibirli olduğunu fark etmediği bakışlarını kontun parlayan koyu gözlerine dikti.

''Hayır Lordum, eğer bu şartlar altında olmasaydı sizile evlenmeyi düşünmezdim''

Kont güldü. Bu aptal kız hem ona mecburdu, hemde hala gururlu davranmaya çalışıyordu.

''Öyleyse Leydi Walmond'' dedi kont tane tane konuşarak, ''Evlilik teklifinizi reddediyorum''

***

Mirasını alabilmek için tek çaresi evlenmek olan Leydi Daisy Walmond, üvey kız kardeşi yüzünden adı skandala karışıp saygın bir evlilik yapma şansını kaybedince deneyeceği tek yol kalmıştır; anlaşmalı evlilik!

Henfield Kontu Lord Adrian Ramsey savaştan dönüp ailesiyle yıllar sonra bir araya geldiğinde birşey fark eder; savaş onu değiştirmiştir ve artık evlilik hayatı ona uygun bir hayat değildir. Asla evlenmeyeceğine dair yemin eder. Ancak Leydi Walmond karşısına anlaşmalı evlilik teklifi ile gelince Kont Ramsey için işler karma karışık bir hale gelecektir.

***

Herkese merhaba umarım bu kısa tanıtımı beğenmişsinizdir :) İlk bölüm çok yakında gelecek.

Bu kez tarihi kurgu yazmayı deniyorum, her zaman en sevdiğim kategori olmuştur ve okumayıda çok severim.

Bölümler için okuma-vote sınırı falan asla koymayacağım. Ben sadece okunması için değil beni mutlu ettiği için, yazmayı bir nevi terapi gibi gördüğüm için yazıyorum. He tabi sever okursanız ve okurken keyif alırsanız ne mutlu bana.

Edit: buraya başladığınız tarihi atarsanız sevinirim 😊

İyi akşamlar dilerim :)

MAYIS GÜNEŞİ (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin