Sinifa girdim ve Bahar'in yanina oturdum pek sicak kanli bir kiz gibi gozukmuyordu... ordan ogretmen iceri girdi " sinifa yeni birimi gelmis?" diyerek sorular sormaya basladi, Cografyan kac? karnene ne geldi? gibi kladik sorular hepsini cevapladiktan sonra derse gectik, ama bir turlu odaklanamiyorum, hocanin anlatis bicimine bagli sanirim ama iyi bir kadina benziyordu.. Bunlari dusunurken sinifi inceler gozle bakiyordum ve orda orta siralarda bir cocugun bana baktigini gordum, evet tuhaf birsey degil, Sadece bakmisti ayni benim gibi, belki yuzumu falan merak etmistir? ama pek yakisikli oldugu soylenemez... Ne diyorum ben! hadi tahtayi yaz gerizelali...
~~~~~~~~~~~
Sonunda ders bitti, Siradaki ders Lanet olasi Matematik.. hic sevmiyorum bu dersi! aptal aptal sorular soruyorlar cevaplayamayinca bas eksiyi amk, tobe tobe yaa... Evet kahrolasi dolabimi bulamiyordum,lanet olsun... Heryeri inceliyordum daha dogrusu Kivanc'i ariyordum onla dolaplarimiz ayni yerde nasil olsa, arkadan gelen sesle irkildim "ne ariyorsun tatlim?" bilegimi tutmustu ayni anda bilegimi silkip geriye dondum, yuzune baktigimde gercekten Art niyetli biriymis gibi bakiyordu kizgin bir sekilde "sana ne be!" diye bagirdim. "ooo bizim kiz erkeklerede karsi cikarmis" diyip kendine cekti etrafimizda once kisi vardi ve birsey demiyordu! "Cek pis ellerini uzerimden!" diyip onu itekledim "hey agir ol bakalim" ordan fisiltilari duydum "oha Ömer'e karsi cikti" anlasilan oki buranin kaba dayisi "olmassam naparsin?" dedim. kulagima egildi "bak surtuk, ayagini denk al yoksa acisini sen cekersin" sinirlerim dahada kizisti ve ona bir tokat gecirdim "bana hicbirsey yapamazsin gerizekali!" ama bayagi bir tokatti bu oyle hanim hanimcik bir tokat degil, biraz sendeledi yani, o dogrulmaya calisirken biri bilegimden tuttu "hadi gidiyoruz" sesinden kivanc oldugunu anladim ve onun kostugu yere dogru kostum ordaki herkes "yuhh" "ohaa" Gibi sesler cikariyordu anlasilan oki Omer buranin kabadayisi ve kimse ona boyle birsey yapmamis "Kivanc! nereye gidiyoruz?!" "sus! sesimizi duyucaklar" dedi ve beni depo gibi biryere goturdu ilk dedigi sey "manyakmisin kizim sen!, istese seni oldurur!" dedi, aglamaya baslayacaktim geldi ve bana sarildi "tamam, korkma burda guvendesin" cok sasirmistim ilk defa bir erkekle bu kadar yakindim kalbim hizlica carpiyordu "Sadece... sana birsey olacak diye korktum.." cok sasirmistim ilk defa bir erkek bana bunlari diyordu, fakat hala sariliyordu, bende kendimi guvende hissettigim icin ona karsilik vererek sarildim "bana birsey olmaz"
~~~~~~~~~~
Matematik sinifina girdigimde Bahar'in orda olmadigini fark ettim ve gerilerde biryere oturdum, zaten 2 ders cograyfa isledik bide 2 ders matematik oh ne âlâ... ama sadece bu derse o Ömer gerizekalisinin girmesini istemiyordum... Bahar gelirmi diye kapiyi gozlemeye basladim, ordan da Kivanc girdi etrafina bakindi, ve beni gorunce yuzunde bir gulumseme olustu, ona karsilik bende gulumsedim, geldi ve yanimdaki siraya oturdu "en nefret ettigim ders..." "kesinlikle" diye cevap verdim yuzume sicak bir gulumseme ile bakti, ben hep erkeklerle konusurken utanirim... heleki bana gulumsuyorsa, "Matematik defterini alabildinmi bari?" diye gulumsedi "evet aldim, sonunda" diye guldum, "Eee birisi varmi?" diye sordu kipkirmizi oldum "ben Forever Alone'um" dedim ve Guldum "Diyosuuun..." diyip guldu "ama bence biri var" dedi "hayir bee kim olucak" "ne bileyim... senin gibi guz--" tam bu sirada hoca geldi yine ayni konusmalar not vs. vs. "nefret ederim" diye mirildandim "bende..." diye karsilik verdi "Eee sen ne diyordun?" dedim, ibnelik yaptim anlayacaginiz "sey.. sevgilin vardir dedim" utancindan kirmizi olmus yanaklariyla basini one egdi "neyse, ben uyuycam" dedim ve kahkaha attim "iyi geceler leydim" dedi ve kahkaha attik ve ben guzel bir uykuya daldim, nefret ettigim matematik dersinde...
-Kıvanç-
Cok guzel bir kiz, ne kadar tatli uyuyor... Ne diyosun sen kivanc! sevdigin kiz var senin! onune don! Gercekten ne diyordum ben? Neden Beste hem, sadece hos bir kiz o kadar... huylarini bile bilmiyorum hem, Ailesini, Hobilerini, Fobilerini, ordan Beste'nin sesini duydum sayikliyordu "nolur... gitme baba" diye sayikliyordu "Beste...Bestee"diye durttum gozlerini iri acip hizli nefes alarak uyandi ve etrafina saskinca bakti "sakin ol, sadece kabus goruyordun" dedim, Ama sanirim ailevi sorunlari var...
-Beste-
Yine babamla ilgili ruya gormustum utancimdan kipkirmizi olmustum... "sey... tesekkur ederim" "onemli degil" dedi "ogle tenefusunu birlikte yiyelimmi" "ozur dilerim arkadaslarimla yiyecegim" dedi , olumlu sekilde basimi salladim. ama umarim sayiklamamisimdir... Cunku sayiklayinca herseyim ortaya cikiyor... sevdigim, sevmedigim, sirlarim, yalanlarim, herseyim ortaya cikardi, Zil caldi Ogle vakti zamani yani, iki ders boyunca uyumusum vay anasini... kantine gidicem, gidicemde nerden? Bende rastgele gitmeye basladim, evet sanirim buldum, ama simdi siraya girmem ve beklemem lazimdi
~~~~~~~~~~~~
Yemegimi aldim ve tek bos bir masaya oturdum, ve yemegime yumuldum...
-Kıvanç-
Yemegimi aldim ve arkadaslarimi aramaya basladim, onlari gordum ve hizla yanlarina gittim, ordan Melih hemen "yeni manita bulmusuz?" alay ediyorlardi "Kivanc bizlede tanistir yengeyi" "O sevgilim degil sapsallar" dedim "O zaman kapan alir" diye bir kahkaha kopartti, Mert... Cok yakisiklidir, ama herkesi kullanip atar, Can'da grubun sapigidir hemen Besteyi gozune kestirdi soyle bir dusundu ve "biraz daha acilsa, fistik gibi olur boyle tam..." hemen "Can!" diye bagirdik "Tamam bee, Allah Allah" ordan Semih hemen atladi "birakin onu bunuda ben manita buldum!" Can hemen laf yetistirdi "he amk he oyledir" "ya Valla--" "He yav he" "of amk inanmassaniz inanmayin" Diye bozuldu Semih, Ama cidden olamazdi yani, Can alayci bir sekilde koluyla durtup "hadi goster hadi" dedi, Semih eliyle sarisin kizi gosterdi "iste o" "vaayyy kardesim bee" Cok havalanmisti yani "heyy kivanc! kocum daldin gittin nooldu? yengeyimi dusunuyon?" "ya amk sevgilim degil diyoz!" "peki behh kizma" sonunda yemegim bitti ve ordan ayrildim
-Beste-
bu nasil yemek bee! bitmek bilmiyo! Ama kendimi tuhaf hissediyorum... sanki izleniyomus gibi.. Ordan kivanc hizlica masadan kalkip ayrildi birseyler mirildaniyordu, ordan ayni masada oturdugu cocuklar bana bakip bakip guluyorlardi, sonra hepsi ayaga kalkip yanima gelip oturdular "Selam yengee" dedi ve kolunu omzuma atti hemen kolunu omzumdan ittirdim ve yemeye devam ettim "Can biraz sakin ol amk" "Ne istiyosunuz yaa" dedim "kimle sevgilisin?" diye sordu "Allah belanizi versin o benim sevgilim degil!" dedim ve masadan kalktim ordan bilegimi tuttu "kacma gell" ordan bagiriyorlardi "Can birak!" "Banane opmeden birakmam" sok oldugum pezenevk beni op diyordu "memnuniyetle" dedim elimi basina goturdum yakinlastim ve dizimi hizlica kaldirdim yani tekmeledim, hemde tam orasina yere yikildi birde yerde yatarken tekme attim, onun arkadaslari "owww, feci koydu amk, iyimisin?" falan diyorlardi, ellerimi iki yana actim eteklerimin iki yanina kaldirarak egildim yani "selamlama" dedigimiz sey, ve hemen ordan uzaklastim.