Gercekler...

89 3 0
                                    

hemen arkasından kostum. Bak yetmedi mi ? Ogün kacirdiniz beni kac tane astim krizi geçirdim stres yaşadım. Korktum ağladım yetmedi mi ?dememle gözlerimden bir damla yaş akti.

-bunu mu istiyorsun ? diyerek kapıyı gösterdi.

evet dedim.

-tamam git.

dedi.

tam gidiyordumki

-senin tek suçun görmek herseyi görmek dedi ve beni kolumdan sıkıca tutup disari çıkardı . Sonra arabaya bindik.Arda bagirarak geliyordu.

Ama ardayi takmadan sürmeye başladı. Bense hala ağlıyordum.

-aglaman umrumda değil.

-hayvanlar insanları anlamaz zaten

-bende beni neden anlamadigini merak ediyordum dedi kapak yapmışti.

sustum sadece sustum.

Yine mi orman diye geçirdim içimden.

Yine orman dedi.

-benden hoslandigini biliyorum.

-peki ben niye bilmiyorum.

-Çünkü kendine aciklayamadin

xxxxx

-bak senle bir anlaşma yapalım ben birine söylersem beni öldür anlaştık mi ?

xxxxx

ONUN ADI YOK ' UN AGZINDAN

Bana böyle bişey yi nasıl söyler birine anlatsa bile onu nasıl olurda öldürurum.Iste bundan korkuyorum belkide ...

-tamam.

-bu kadar kolay olacağını tahmin etmemiştim.bilseydim önceden söylerdim.dedi.onu evine bıraktım.

Gerçekler###

aslında ben hep eylül u sevdim o başka okuldaydi ama gözüm ondaydi her türlü kizla yatmam birsey degistirmez seviyordum sadece. ..

ona bir neden soylemeliydim yanimda kalmasi onun bana daha yakin olmasi için bir neden. ayni okuldaymisiz o gun ogrendim.beni kötü biri olarak tanısın istemiyordum.ama o anin bir kanitlanabilirligi yoktu cocugu dovmustuk.Kesinlikle yanlış tanıyacak brni dedim icimden ve öyle oldu.Bakarken cok masumdu ve korkmustu arda ise ona yiyecek gibi bakiyordu.ardaya

-gozlerini ondan ayir yoksa seni ortadan ikiye ayiririm dedim.Beni takmamisti bike.

Sonradan salak salak şeyler sacmaladi ve arkasını dönüp gitti. Oylece birakamazdim izin veremezdim.Ona yaklastigimda birseyler homuraniyordu.

-bu okulda benden  başka kimse yok mu ya demesiyle bi anda yanında bitip

-hayir guzelim biz bizeyiz dedim.O bakislariyla olmuştum zaten.iyiki sevmişim bu kızı diye düşündüm.

Onun Adı YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin