Bi anda kalktığımda onum kucaginda yatıyordum.Aglarken bir yandanda konuşmaya çalışıyordum.
-ama ama ama sen sen sen olmuştun ! dedim.
Bana sarildi ve sakin olmami soyledi.
-o burda o burda !
dedim bagararak.
-kim burda eylül.
-aras aras burdaydi seni oldurdu ama sen yaşıyorsun.
-olmeme bu kadar merakli oldugunu bilmiyordum dedi ve giti.
-ben ben Üzgünüm dedim bagirarak.
Hemem ayaga kaltim odasina gittim ac kapiyi a şey adın herneyse ac su kapıyı diye bagirdim.
kapıyı açtı ve bana sarıldı.
-kusura bakma sen uyanmayinca korktum ve olmayan bişey söyleyince sinirlendim.
-hayir sen bilmiyorsun nasola oldu bende bilmiyorum ama inan bana o burdaydi.
-kapat konuyu eylül kimse yok Burada.
Asagi indik yemek yiyip yattik.
yatmak icin odama gittim ama tıkırtilar geliyordu.Ne yapacaktim ben. Hemen kaltim kahretsin sesler artmısti aglamak uzereydim.Kapoyu açtım ve odadan çıktım hemen onun odasına doğru kosmaya başladım.
KAPOSINI actim.Ama o telefonda konusuyordu dinlemekten zarar gelemez eylül.
hemen dinlemeye basladim.
-tamam aşkım 10 dk ya burdayım.
sonra telefonu kapatt.
-senin burada ne işin var ?
korktuğumu soyleyemezdim
-tuvaleti ariyordum pardon.
-telefn konusmami dinleyerek mi arıyordun dedi.
-kusura bakma .
dedim ve küçük emrah mod on kapidan ciktim.
-eylül.
-efendim
-ben simdi gidiyorum sabaha karşı gelirim.beni merak etme.
-ay seni mi merak edicem.
ay yandik simdi gidiyor ne yapcam ebn.
-im şey gitmesen
-sanane
-ya bak sen beni anlamıyorsun beni buraya getiriyorsun şimdide gidiyorsun amacin ne senin beni burada birakamazsin.
-ben sadece insanları anlarım.
bunu demesiyle afallanisstim.gozlerim dolmuştu cevap vermeliydim.
-sen o zaman kendi halindende anlayamazsin bende diyordum seni neden anlayamıyorum meğersem insan degilmissin kusura bakma dedim ve kapiyi çarpip ciktim.Korkularim umrumda değildi.
simdi görürsün sen dedim hemen dolabi açtım kıyafetlerime baktım gece kıyafetim yoktu.ama sortum ve tshirt im vardı.
hemen kalcamin altında biten zimbali sortumu üstünde baykuş olan zimbali tişört umu ve platform siyah ayakkabilarimi giydim.saclarimi taradim.duzlestirdim.gozlerimi simsiyah boyadım. Dudaklarımi kıpkırmızı yaptim ve hazirdim kot ceketimi giyip çıktım gitmişti ama bende orayi bulabilirdim.Odasina gittim evde birakmis hemen telefonunu karıştırdım son aramalar sevgilim diye birsey yoktu son kayıtta akin yazıyordu silmiş olamazdi niye silsinki.haaa bu beni gıcık etmek için yaptı sevgili rolü yaptı evt şimdi anladım bu daha bara girmemiştir. hemen akina mesaj attim.
benim araba bozuldu hemen gel al
hemen indim 5 dk ya gelmisti.
Oha o nasıl bi cocuk diye düşündüm. arabada çok güzeldi.
-selam bebek atla bizimki nerde dedi.
ona dogru yaklastim dudaklarimi buzdum.
o gitti arabayi yaptırmaya beni alman icin gönderdi. Dedim arabaya bindik iste şimdi oyun başlıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onun Adı Yok
Teen FictionGenç bir kiz adini bile bilmediği bir oğlan tarafından kacirilip ceza çekecek ama canı yanan o değil kalbi olacak...