kiz bize şaşkın şaşkın bakiyordu.
-ruzgarrrr ne oluyor bu yellozz kigggmmm dedi ağzında geveleyerek.
-ne diyon sen aq diyip kızın sacina yapistim.
-sen bana yelloz dedin haaaa sen banagg sen
içimdeki canavar ortaya çıkmışti.
rüzgar beni çekistiriyordu.
-birak rüzgar senden cikaririm yeminlen dedim baktimki hala tutuyor seyine tekmemi geçirdim.
icimden kusura bakma delirdim desemde rüzgar yerde kivraniyordu.neyse ya deyip kiza yapistim kiz sacima asildi bi baktim saclarim kopmus bunun elinde. bi daldim kiza tekme attim.
sonra guvenlik geldi guvenlige tekme attim delirmistim.
-saclarim birak beni hepinizin ---- - --------- diyerek kufurler ettim.
güvenlik in silahini aldim .
napiyom ben ya desemde delirdim yani kiz benim sacimi kopardı
hem action yasayim hemde eglenirim deyip.silahi dogrulttum kizin kafasina dayadim.
of dymk fln dync s.s.s.s.
-son duani et dedim.
-ruzgar askim dün cok guzel bir geceydi ikimizde cok zevk aldik biliyorum seni seviyorum.
-lan oldurcem diyorum hala surtukluk pesindesin sen dedim kizin konuşmasina izin vermeden kafasina vurdum baktim bayıldı bu.
herkes bana korkuyla bakiyor.
baktim rüzgar kiza bakip ağlıyor.
nasil sinirlerim bozuldu.
ruzgar sıkıp kactim dermisim falan.
-ruzgar kusura bakma sevgilin of üzüldüm dedim.
-sen ne yaptigini saniyorsun eylül o silahi bana ver.
-sen beni salak mi sandin mal mi yazıyor alnimda diyerek güldüm.
Bana yaklasip kendince -ben kahramanim- diycek ve butun kızları tavliycak olan çocuğa baktim.
-yahlasma sıharun deyip içimdeki ibrahim Tatlises i ortaya cikardim kosarak hastaneden ciktim simdi ne yapacaktim.
Hemen taksi durdurdum sanki param var.
-sey abi bende para yok dedim.
adam sen iyi misin kzim bakislarini yolladi ve onune dondu.
-harbiden para yok abi.
-niye biniyon o zaman kizim.
-FBI peşimde amcaggg yardım et nalirsin dedim ve ağlıyormus gibi yaptim.
hayir yani nereye gitcegimide bilmiyorum.
halam.zorunlu olarak halama gitmek zorunluyum baska carem yok diyip halama dogru yol aldim......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onun Adı Yok
Novela JuvenilGenç bir kiz adini bile bilmediği bir oğlan tarafından kacirilip ceza çekecek ama canı yanan o değil kalbi olacak...