uzerime doğru gelmeye basladi.Kalorifere tutunup güç aldim ve ayaga kalktim.
Tekrar yere düşmümi sagladi.
-bak açık konusalim amacin ne
-sen
-ne ben nee
-amacim
RUZGAR IN AGZINDAN
sinirle bardan çıktım eski eylül değil artik ona katlanmaktan nefret ediyorum ondan cok sıkıldım eski hayatımı istiyorum belkide artik onu sevmiyorumdur.
arabaya bindim gaza bastım son ses actim deniz kenarına gittim.
parti vardi.
yavasca aralarına karistim.
bu gun günlerden bu gun günlerden selin in doğum günü.
eski sevgilim nede cok aciktim ona
evlenme teklifi bile etmeyi dunuyordum.uzun zamandirda aklimda zaten.bi anda kafasini cevirdi selin.
kalbim hizla atmaya basladi hemen kafasını çevirdi . artik o kalbi hissetmiyordum.
suan eylül umrumda değildi belki selinle tekrar olabilirdi deneyebilirdik öyle değil mi ?
hemen yanına gittim.
UZUN süre bana baktı.
-ne oldu ? eski sevgilinle anıları gözden geçirmeye mi geldin yada yoksa aldattığın sevgilin mi demeliyim 3 kuruşluk bir kız için beni sattın şu halime bak ne kadar zaman geçti ama hala etkisindeyim yine git o kıza yine birlikte ol onla yine görsün sevgilin sı*sın agzinada gor benim yapamadigimi yapsin !
-merak etme si*tin suan zaten ki ben senden Özür dileyecektim
-dileme tamama mi dilesen ne olacak 2 sene önceye mi döneceğiz ama yine aldattirsin sen beni tabi benim gibi birini bulabilirsen.
-senin gibi birini bulmak mi senden iyisini buldum be.
-benden iyisi mi ?
-evet tatlım hem o bir bakire sen nesin
kotu bir bakis attıktan sonra tokat atti ve gitti.
hemen arabaya atladim.
-neymiş ondan iyisini bulamazmisim simdi görürsün sen neler yapacağım sana.
bara geldim. iceri girdiğimde ne eylül nede aras vqrdi ilj basta takmasamda sonradan jeton düştü.
hemen barmen e gidip ne olduğunu sordum pahalıya patladi haliylr.
-ne kavga mi ettiler seni aptal ! kiz Nerede ?
-gormedim.
parayi önüne koydum.
-arabasina binip gittiler.
hemen arabama atlayıp.
akini aradım.
-akin acilen arasi bul bana
-hangi aras abi
-lan kac tane aras of aras ***** istr
.
-mesaj atarım.
mesaj sesiyle irkildim.
"daglik eve götürmüş abi bizim yere yakin olan daglik evlerden giristeki"
daglik ev mi hemen gaza bastim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onun Adı Yok
Teen FictionGenç bir kiz adini bile bilmediği bir oğlan tarafından kacirilip ceza çekecek ama canı yanan o değil kalbi olacak...