7. fejezet

354 30 17
                                    

Lágyan egymás szemébe néztünk, majd megöleltük egymást. Szeretem.

-(É/N)! Tudsz segíte... oh bocsi megzavartalak titeket? - kuncogott Touka.

Hirtelen eltávolodtunk egymástól, mindketten zavartan a földet bámultuk.
Arcom egy paradicsom színéhez hasonlított, de ahogy elnéztem Kaneki sem volt másképp.

Pár másodperc kínos csend után, Touka megszólalt.

-A..akkor (É/n).. tudsz segíteni kitakarítani?

-Persze!- odafutottam a lány mellé, majd Kanekire néztem.-Akkor majd még beszélünk-húztam lágy mosolyra arcom.

Kaneki csak mosolyogva bólintott, majd a másik irányba elment.

A vendéglőbe mentünk Toukával, majd ő izgatottan elkezdett faggatni.

-Naaaa~ Mi volt?? - perverzen elkezdett mosolyogni.

-Semmi...

-Aha persze engem nem tudsz átverni kisanyám!

-M..meg.. cs..

-Mi??

-Meg csó..

-Jaj bögd már ki!

-Megcsókolt!!!

-NYISISISISISI ( Super Lovers pls 😂😂 )

-????

Az értelmes beszélgetés után Toukával leültünk a pulthoz, Kaneki pedig jött a pult mögé elmosogatni.

Pár perc múlva az ajtó kinyílt, és egy magas barna hajú fickó lépett be, 3 másik maszkos színes pulcsiban lévő taggal.

-Üdvözöljük! - köszönt Kaneki

A magas ember mérges tekintettel szólt Kanekihez.

-Itt van a főnököd??!

-H..hát..

A mérges férfi megragadta Kaneki gallérját, amire én reflex szerűen feláltam.

-Azt kérdeztem, itt van e a főnököd??!

-A..A főnök nem rég elment egy kis időre.

-És hova ment?- már már rángatni kezdte mint egy rongyot.

Erre én idegesen indulni akartam elverni az illetőt, mikor Touka megfogta a vállamat.

-Héka!

-Hee? - förmedt rá, mostmár a rövid hajú lányra.

-Mit képzelsz mit csinálsz???! - szinte ordítva tettem fel a kérdést.

-Ha bármit is akarsz itt, akkor legalább rendelj valamit. - Hallottam meg Touka halál nyugodt hangját.

-Miva'??

Kis idővel később már a "kedves" vendég egy asztalnál foglalt helyet, és a kávéját szürcsölgette. Mi is csatlakoztunk, és mostmár lecsillapodott kedélyek között tudtunk beszélgetni.

-Lényegre térve srácok... ismeritek Kamishiro Rize-t?

Az illetékes nő neve hallatán Kaneki meghökkent.

Elmondta, hogy Rize-t keresi, és amikor elhagyta a 11. körzetet Rize egy kávézót emlegetett. Hirtelen beleszagolt a levegőbe, majd egy mozdulattal megfogta ismét Kaneki gallérját, és felemelte. A mozdulattal egyetemben én is készítettem az öklömet egy nagy pofonra.

-Miért van rajtad Rize illata??!

-Hé! Idebent nincs verekedés! - állt fel már Touka is.

-Na.. na ne mond.. te.. Te vagy Rize-san fiúja?

-Nem, dehogy, ő nem az én barátnő-

-BARÁTNŐ??

Erre a szóra kikerekedett szemekkel Kanekire néztem, aki "Nemnemúgygondoltam" szemekkel fürkészett engem. Lassan odasétáltam a magas férfihoz, és egy jól irányzott pofont levertem neki. Nekem is vannak határaim..

A férfi elkezdett vadul hadonászni ökleivel felém. Kaneki elém állt, miközben próbált kitérni az ütései elől.

-F...félreérted! Ez egy félreértés!!

Kaneki "Véletlenül" pont úgy egyenesedett ki, hogy a vad férfit lefejelte, amitől teljesen kidőlt az örjöngő "állat".
 
-Főnök! Szedd össze magad!

-Sajnálom!

-Na ezt totál kiütötted - dicsérték társai.

-Bocsáss meg a főnökünk miatt. - szólalt meg az egyik maszkos csávó

-Chh micsoda puhány. -mondta Touka.

Kb 20 perc múlva magához tért.

-Áhh  végre felébredt! - mondta a piros pulcsis fiú.

Kaneki egy pohár vízzel a kezében leguggolt hozzá.

-Bocsánat a korábbiért.

-Mi a neved?

-Kaneki.

-Kaneki? Erősebb vagy mint aminek látszol.

-És a kisasszonyt hogy hívják?

-(É/N) vagyok..

-(É/N),  ugyan ez elmondható rólad is. - a szó hallatára egy halvány pimasz mosolyt vágtam.

-Kaneki, most már értem miért téged választott Rize-san. - a szó hallatán megfagyott a vigyor az arcomon, a kezemet ökölbe szorítottam.

-Félreérti! Rize és köztem nincsen semmi féle kapcsolat!

-Félreértettem volna ?

-Igen.- mondta Kaneki halkan

-Szörnyen sajnálom!!! Nagyon nagyon sajnálom! Az én hibám volt!-térden állva könyörgött a férfi Kaneki előtt.

-Ugyan! Kérem emelje fel a fejét!

-Nem! Máskülönben nem tudnék együttélni magammal! Kérlek, mond meg hol van most Rize-san?

Én erre sajnos nem tudok válaszolni- lassan hátat fordítva elsétált a pulthoz.

-Kaneki, lehetne hozzád egy kérésem?

-Kérése?

-Igen. Ha találkozol Rize-sannal, akkor mond meg neki : Fusson! És még valami, ha te is teheted, te is tünj el, mert ha nem-

Ekkor hirtelen valami, vagy valaki berugta a hatalmas üveg ablakot. Fekete bördzsekit viselt, kék haja a szemébe lógott, arcát kissé eltakarta bordó sála.

Egy erőteljes rugással a pulthoz vágta a férfit.

-Mit b#szakodsz még mindig itt banjou? Azt akarod hogy úgy szétverjelek hogy még vért se tudj köpni?

-A..ayato

Touka határozottan odalépett Ayatohoz.

-Ayato.

-Á Touka! Rég taliztunk hülye Nővérkém.

-Mégis merre jártál, hülye?

-Itt is ott is. Elvegyültem a társadalomban! Ellentétben veled, aki egy hamis békében pengeti minden napjait.-húzott pimasz vigyort arcàra Ayato.

-Te arrogáns kis köcsög!

-Te vagy az igazi köcsög.

Pár kopogást hallotunk, majd egy fehér öltönyös nagy darab embert.

-Kopp-kopp. Végeztél már Ayato-kun, bejöhetünk?

Ez.. ez ő! Ez...

Köszi hogy végig olvastad! 😊
Folytatás hamarosan! 😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kaneki x Olvasó [SZÜNETEL] Where stories live. Discover now