2. fejezet

433 35 9
                                    

-----(É/N) szemszöge ------

-Anyu tegnap este nem jött haza, talán rosszul lett? Mi van ha elrabolták? -suttogtam magam elé.-NEM! NEM! (É/N)!!! Ne gondolj a legrosszabbakra!

Könnyeidet már nem tudtam visszafogni, mivel jól tudtad mi történt. Rájöttek az édesanyád kilétére és megölték.

-(É/N)! Szedd össze magadat biztos minden rendben lesz!... minden rendben lesz..-temetted arcodat a tenyeredbe miközben keserves sírásba kezdtél.

              ------10 évvel korábban-----

( Figyelem! Ezek a mondatok trágár szavakat fognak tartalmazni! )

-Mit képzelsz magadról te r#banc??! He??! -hallottam egy férfi hangot miközben odaüt egy személynek.

Bezárkóztam a szobámba.. féltem.

Hangos kiabálásokat és ütéseket hallottam, majd azok abba maradtak, és megszólalt egy női hang.

-A kislányunk még csak 7 éves! Mit képzelsz mit fog csinálni?

-Az a lány egy szörnyeteg.. ahogy te is!

Kissé elcsendesült minden, majd dörömbölést hallottam és egy lágy hangot

-Kicsim! A papa szeretne veled beszélni. Kinyitnád az ajtót?- kérlelte az apám

Naiv módon kinyitottam az ajtót, majd szembe kerültem vele...az apám egy ember volt, az anyám egy ghoul.. és én persze mi lettem? Persze hogy félig ghoul félig ember, ezért mindegyik fél kirekesztett magából.

-Minden rendben lesz! -mondta majd egy kést előrántva felém közeledett.

Már ép szúrni akart, amikor éles "pengék" szúródtak a hátába, majd hirtelen össze esett és meghalt.

Anya volt mögötte, gyönyörű kék-lila-piros árnyalatú szárnyakkal, amik úgy mozogtak mintha lángok lennének.

Én sírva fakadtam, mire anya megölelt és ezt mondta "Minden rendben lesz".

( vissza a jelenbe )

Este álomba sírtam magamat, majd reggel egy telefon hívásra ébredtem.

-Igen? -kérdeztem bele rekettes hangon.

-Maga az a bizonyos "(É/N)"? A rendőrségtől vagyunk, szóval ne hazudjon.

-Igen. Mit akarnak?

-Választhat. Önként eljön a rendőrségre kihallgatásra, vagy pedig erőszakkal hozzuk ide.

-Nyugi.. elmegyek.-letettem a telefont, majd  elkezdtem készülődni.

Felvettem egy fekete szaggatott farmert, egy fekete csuklyás pulcsit, (H/sz) hajamat felkötöttem.

Pár perc alatt odaértem az úticélhoz mikor valaki megragadott hátulról.

Köszi hogy végig olvastad!
Folytatás hamarosan! 😘

Kaneki x Olvasó [SZÜNETEL] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora