Vampir👹👹

147 26 15
                                    


Vampirler kitaplarda veya dizilerde yer alan varlıklar olarak biliyorsanız yanılıyorsunuz.Dünyada gerçekten de insan kanı içen kişiler var.
İnanması zor olsada gerçekten insan kanı içen bu kişilerin bir araya geldiği bir topluluk bile var;Sanguinarius.

Sanguinarius;Adı latincede" kan içmek" anlamındadır.

Peki bu insanlar insan kanını nerden buluyor?veya birilerini mi öldürüyorlar?

-cevap hayır.
Bu insanlara kanlarını veren kendilerine "siyah kuğular."lakapları takılmış insanlarda bulunuyor.

İngiltere'de bir vampir olan krystian, bu konuyla ilgili röportaj verenlerden bir.

-krystian günümüzden iki sene önce bir genetik mutasyon tehşisi konulmuş.Mutasyon nedeniyle hemoglobinlerinin yapısında bir bozukluk meydana geliyormuş ve 'hem' proteinlerinin üretininde sıkıntı yaşıyormuş.Krystian'a göre,tüm bu sorun kan içer içmez ortadan kalkıyormuş.Depresyonu,unutkanlığı,baş ağrısı,miğde bulantıları,ağrıları, uykusuzluğu ve baş dönmeleri geçiyormuş.
Günde 125ml kan içiyormuş.

Arastırmacılara göre günümüzde ABD'de 5000 tane vampirin yaşadığı tespit edilmiş.

Ve ingilterede 15 bin vampir yaşıyormuş.

********************

Ben yorumumu yapayım.

Bunlardan biri bizi ısırsa ondaki hastalık bize geçer bizde vampir oluruz vallahi!

Kız mutasyon geçirmiş 😵😵😵

Kurt adamları da araştırcam bir ara...

ilginç şeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin