Latince illuminatus sözcüklerinden gelen ılluminati aydınlanmışlar anlamına gelmektedir.Ve anlamıyla sözcüğün insanlara ifade ettiği kavram arasında büyük bir çelişki vardı.Varlığı halen kanıtlanamayan ılluminati kardeşliği tarihte ki önemli olayların arkasındaki gizli oluşum olduğunu söyleyenlerden tutunda pek çok ünlü ismin ölümünden sorumlu olduğunu savunanlar bulunmaktadır.
Illuminati ne zaman kuruldu?
–1 Mayıs 1776'da Adam Weishaupt tarafından kurulmuştur.Adam Weishaupt topluluğun adını mükemmelleştiriçiler olarak belirlemek istemiş, anca topluluk Baveryan ılluminati olarak anılmıştır.
İlk başta kurucusyla birlikte 5 üyesi olan topluluk,Avrupa'da hızla yayılmış ve 10 yıl içerisinde kendisine 2000'e yakın üye edinmiştir.
Illuminatinim amacı dini inanışları ortadan kaldırmak,sosyal düzen bozmak,hükümetleri ortadan kaldırmak ve yeni bir dünya düzeni kurmaktır.
Çesitli komplo teorilerine göre kardeşlik 10 kişi tarafından yönetilmekte ve bu 10 kişi kardeşliğin yanı sıra dünyayı da yönetmekteymiş.(yalandır bence)
Zihin kontrol teknikleri kullanan ve subliminal mesajlar konusunda ustalıkla hareket ettiği söyleniyor.
Illuminati hakında öne sürülen bir diğere düşüncede topluluğun şeytana taptığıdır.
Zaten topluluğun sembollerinden bir tanesi,aynı zamanda tapınak şovalyelerinin kullandığı şeytani sembolüdür.**************
İlk okuduğumda korkmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilginç şeyler
Acakbilmediğiniz tuaf bilgiler ve gerçeklik payı olan hikayeler içermektedir.