77.

Sam: ,,Chcesz wiedzieć, z czego się wyspowiadałem? Co było moim największym grzechem? To, ile razy cię zawiodłem. Nie mogę znów tego zrobić."

Dean: ,,Sam.."

Sam: ,,Co będzie, gdy znów zdecydujesz, że nie można mi ufać? Do kogo się wtedy zwrócisz? Do kolejnego anioła? Kolejnego wampira? Wiesz, jak to jest patrzeć, gdy twój brat..."

Dean: ,,Zaczekaj! Naprawdę tak myślisz? Bo nic z tego nie jest prawdą. Wiem, że dochodziło między nami do nieporozumień. Wylałem na ciebie wiadra pomyj, które cię zszokowały. Ale Sammy.. Daj spokój. Zabiłem Benny'ego, żeby cię ratować. Dla ciebie jestem gotowy wypuścić tego drania i pozostałych*. Nie waż się myśleć, że było lub jest coś, czego bym dla ciebie nie zrobił! Nigdy tak nie było! Musisz to zrozumieć. Błagam!"

***

Sam: ,,You want to know what I confessed in there? What my greatest sin was? It was how many times I let you down. I can't do that again."

Dean: ,,Sam..:

Sam: ,,What happens when you've decided I can't be trusted again? I mean, who are you gonna turn to next time instead of me? Another angel, another vampire? Do you have any idea what it feels like to watch your brother just.."

Dean: ,,Hold on, hold on! You seriously think that? Because none of it, none of it,  is true. Listen, man, I know we've had our disagreements, okay? Hell, I know I've said some junk that set you back on your heels. But, Sammy... come on. I killed Benny to save you. I'm willing to let this bastard and all the sons of bitches that killed mom walk because of you. Don't you dare think that there is anything, past or present, that I would put in front of you! It has never been like that, ever! I need you to see that. I'm begging you!"

_________________
Sezon 8 Odcinek 23

*Chodzi o Crowley'a i inne demony