111.

Sam: ,,Nie wiem, jak to robisz i jakiej czarnej magii użyłeś, ale zapamiętaj - uratuję brata albo zginę próbując."

Crowley: ,,Wiesz, co mnie bawi? Co tak naprawdę cię gnębi. Nie martwi cię to, że jest demonem. Sam nim byłeś. Jak my wszyscy. Chodzi o to, że jest ze mną i ma swoje życie. Nie możesz znieść, że jest mój."

Sam: ,,To nie twoje zwierzątko."

Crowley: ,,Zwierzątko? To mój najlepszy przyjaciel i partner w zbrodni. Będą o nas pisać piosenki i tworzyć komiksy "Przygody Crowley'a i Wiewiórki". Dean Winchester mnie uzupełnia i to co cię wnerwia."

***

Sam: ,,I don't know how you did this, what kind of... Black-magic stunt you pulled, but hear me. I will save my brother or die trying."

Crowley: ,,You know what tickles me about all this? It's what's really eating you up. You don't care that he's a demon. Heck, you've been a demon. We've all been demons. No, it's that he's with me and he's having the time of his life. You can't stand the fact that he's mine."

Sam: ,,He's not your pet."

Crowley: ,,My pet? He's my best friend, my partner in crime. They'll write songs about us, graphic novels. “The Misadventures of Growley and Squirrel." Dean Winchester completes me, and that's what makes you lose your chickens.

_________________
Sezon 10 Odcinek 1

Miłego dnia ❤