- Lucy'den -
Gözlerimi açtığımda karanlıkta olduğumu fark ettim, gözlerim karanlığa alıştığında etrafı incelemeye başladım karşımda yeni yapıldığı belli olan bir duvar vardı ve uzun bir koridordaydık, yanıma baktığımda gerçekten rahatladığımı hissettim, yanımdakini uyandırmak için seslendim "Natsu! Natsu! Uyan! Uuuuyaaaaan! Uyansana be adam! Off!" ben onu uyandırmaya çalışırken o inatla uyanmıyordu, ellerimi tutan şeye baktığımda ellerimizin bağlı olduğunu gördüm.
sahi! En son ne olmuştu? Neden buradaydık?! Bize bunları yapan kimdi? Neden yapıyordu? Kazancı neydi? Bizden başkaları var mıydı? Arkadaşlarım neredeydi? Onlar iyi miydi?! Ne hissediyorlardı? Ve en önemlisi! Yanlarında kim vardı?!
Kafamı kurcalayan soruları cevapsız bırakarak ayağa kalkmaya çalıştım, ama sadece çalıştım, natsu ile ellerimiz bağlı olduğu için kalkamamıştım, yanıma baktığımda çantamı gördüm içine ne koymuştum? Powerbank, su, telefonum! Evet telefonla kızları arayabilirim! Ağzımla yanımdaki çantamı aldım, kollarıma sabitleyip ağzımla çantanın fermuarını açtım, içindeki telefonumu görünce gülümsedim, şimdi onu nasıl alacaktım?
zorda olsa telefonumu çantamdan almış ve siri'yi açmıştım siri'ye "siri, juvia'yı ara" dediğimde "arıyorum" dedi ekranda çıkan isimle bir daha gülümsedim, telefon hiç çalmadan kapanınca, burada çekmediğim anladım. Siri'ye "siri, polisi ara" dediğimde bana yine "arıyorum" dedi ve ekranda 911 yazısı çıktı yine çalmadan kapanmıştı, sinyali bilerek kapatmışlardı, Natsu'nun bileğindeki saate baktığımda gece 10 olduğunu gördüm, yanımdan gelen ses ile o tarafa döndüm "Lucy? Ne oldu?" dediğinde "günaydın uykucu" dedim ve devam ettim "bilmiyorum bende daha demin uyandım ve burdayız! Telefonla juvia'yı ve polisi aradım ama sinyali kesmişler" dedim uykulu gözleri karanlığa alıştığında bana baktı endişe ile "hey! Senin birşeyin yok değil mi?!" dediğinde kafamı salladım ve "evet iyiyim, ama bir sorunumuz var" dedim ve başımla ellerimizi gösterdim, halatla birbirlerine bağlanmışlardı, natsu "en son ne olmuştu?" diye sorduğunda "sanırım sirkte bize bayıltıcı gaz vermişlerdi" dedim, önüme gelen saçlarımı çekmek amacıyla kafamı geriye attığımda kafam yumuşak bir şeye çarpmıştı, bakışlarım yumuşak dönerken ne olduğunu anlamıştım, pandamız! Herhalde bizi buraya getiren insafa gelmiş ve 14.500 biletli dev pandayı da bizimle beraber buraya koymuştu.
Ben çantamın içini kontrol ederken birden soğuk metali gördüm, tabi ya! Çakım natsu'ya "natsu çantanın içinde bir çakı var ben alamıyorum, sen alabilir misin?" dediğimde kafasını salladı ve birleşmiş ellerimizi çantanın içinde gezdirdi, çakıyı çıkardığında dikkatlice açtı ve ipleri kesmeye başladı.
ellerim serbest kaldığında ben bileklerimi ovalarken natsu" Lucy, neden çantanda bir çakı var? " dedi, bende omuz silktim ve " ne olur ne olmaz diye, çakı dışında biber gazı da var" dedim natsu "bu garip, ama sorgulamayacağım!" Dedi, telefonumun flaş'ını açarak yolumuza ışık tuttum, Natsu "ne taraftan gidiyoruz?" dediğinde "bilmiyorum, ama içimde kötü bir his var" dedim natsu "o zaman düz ilerleyelim" dediğinde kafamı salladım ve yürümeye başladık ben ışığı tavana tutuyordum, böylece ışık heryere dağılıyordu natsu ise pandayı almıştı.
Uzun - gerçekten uzun - bir yürüyüşün ardından önümüze bir kapı çıkmıştı, natsu "bence açmalıyız" dediğinde kafamı salladım ve yavaşça kapının kolunu tuttum, (yazarın aklından şöyle geçti 'yavaşça kapının kolunu tuttum, umarım başka şeylerde tutmayız, boru gibi) kapıyı açtığımda önüme birşey fırlamadığı için rahatlarken içeriye girdim, büyük ve geniş bir mutfaktı burası, natsu'ya baktığımda etrafı inceliyordu, yeşil gözleri hızla etrafta dolanırken kaşları çatılmıştı, bana baktığında bakışlarımı kaçırdım (ve fidye istiyorum, tamam vurmayın) natsu "Lucy? Birşey mi oldu?" dediğinde kafamı salladım ve "hayır ben, sadece dalmışım" dedim, buzdolabının açtığımda tamamen dolu olduğunu gördüm ve oldukça da sağlıklı görünüyorlardı bir elma aldım ve ısırdım, tadı oldukça normaldi, bir tanesini natsu'ya verdim ve dolaptan yiyecek birşeyler alıp kapağını geri kapattım, yeterince yiyecek aldığımızda yeniden koridora çıktık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Scary Circus (Mini Kitap) [TAMAMLANDI]
FanfictionBirbirleriyle çok yakın arkadaş olan 5 çift eğlence amaçlı bir sirke giderler... Peki gittikleri bu sirk normal mi? Yoksa onları öldürmeye çalışan katillerle mi dolu? TAMAMLANDI...