Lütfen bölüm adını görüp, ruhunu teslim edenler için bir saygı duruşu...
Neyse ilk bölümler NaLu ağırlıklıydı, ne düşünüyorsunuz?
Hadi bölümü okuduğunuz saati yazın
Şimdi kısa bir bölümde Gruvia...
- Gray'den -
kucağımdaki juvia ile yere oturdum, uyuyakalmıştı, ve hala aynalarla çevrili bir yerdeydik aynalar koridorlar boyunca uzanıyordu, ve bir türlü buradan çıkamıyorduk, ben yorulmuştum, juvia'ya baktığımda gülümsedim, bu kıza ne zaman aşık oldum ben? Nasıl yaptıysa başarmıştı, bunu kendime itiraf etmiştim ama ona edemiyorum, acaba o uyurken onu öpsem bana çok kızar mıydı? Tabi kızar salak! Bir keresinde doğruluk mu? cesaret mi? Oynarken daha önce hiç öpüşmediğini söylemişti ondan izinsiz bu masumiyetini almak ona çok büyük bir haksızlık olurdu, hemde ben bunu yapamazdım, tamam! Uyandığında ona aşık olduğumu söyleyeceğim! Yani, umarım. Ayağa kalktım ve juvia'yı da alarak yürümeye başladım, ikiye ayrılan koridorda sağa döndüm ve ilerledi, en az 1 gündür buradaydık ve sadece küçük bir mutfak ve tuvaleti bulabilmiştik, önüme çıkan kapıyı arkasına geçerek açtığımda hiçbir şey fırlamamıştı, kapıdan geçtiğimde dışarısı olduğunu görmemle kahkaha attım, sonunda! Dışarı çıktık! Benim gülememle uyanan juvia "gray-sama? Ne oldu?" dediğinde "dışarı çıktık juvia!" Dedim juvia indiğinde "şükürler olsun o aynaların arasında delireceğimi sanmıştım!" dediğinde güldüm ve ona sarıldım, o da bana sarıldığında ona itiraf etmem gerektiğini hatırladım, ondan ayrıldığında hala gülüyordu, o etrafa bakarken kolundan tuttum bana baktığında "juvia dana bir şey söylemem gerekiyor" dedim bana baktı ve "dinliyorum" dedi "önce bir yere oturalım mı? Ayna olmayan bir yere?" dediğimde "iyi olur" dedi ve yürümeye başladık, banklardan birini gördüğümde o tarafa gittim, juvia ile banka oturduğumuz da ona döndüm "bunu nasıl yapacağımı gerçekten bilmiyorum, sanırım sadece söylemem gerekiyor, kendime bile yeni itiraf etmişken birden sana itiraf etmek kadar bizim gruptan birine özellikle de sana bunu söylemek çok farklı ve garip gelse de söylemem gerekiyor" dediğimde juvia gözlerini açtı ve "gray-sama! Gruptan ayrılmıyorsun değil mi?!" dediğinde kafamı salladım ve "ayrılamıyorum, öyle bir hata yapmam" dedim ve devam ettim "juvia, ben. Sana," gözlerimi sıkıca kapattım ve "ben sana aşığım! Çok gerçekten çok seviyorum!" ben ne söylediğimi fark ederken juvia'dan hiçbir ses gelmememişti, tabi ya! bu kız sana bakar mı donsuz penguen!
Birden ellerimde ki ve dudaklarımda ki baskıyla gözlerim şaşkınlıkla açıldı, o beni mi öpüyordu?! OMG?! Gözlerini sıkıca kapatmış dudaklarını benimkilere bastırıyordu, ben şaşkınlıktan kurtulamamışken o geri çekilmeye başladı, ayrıldığında yanakları kızarmıştı, başını eğdiğinde saçları gözlerini kapatıyordu, bir elimle çenesinden tuttum ve bana bakmasını sağladım o bana bakarken dudaklarımı onunkilere bastırdım... (siz bunları nasıl okuyonuz ya?! Küçük birşey olmasına rağmen ben utandım ag)
Ayrıldığımızda ikimizde nefes nefeseydik juvia "bende seni çok seviyorum gray-sama!" Dedi ve hızla kollarını boynuma sardı, ben onun belimi sararken "fark ettim" dedim ve kafamı boynuna gömdüm, (Not ; fesatlaşmayın! Hiçbir şey yapmıyor) biz öyle sarılmış dururken o benden ayrıldığında bende kafamı geri çektim ona "benimle çıkar mısın?!" dediğimde "tabi ki!" Dedi ve gülümsedi. Ona aşıktım, sanırım en çok da gülümsemesine aşık olmuştum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Scary Circus (Mini Kitap) [TAMAMLANDI]
FanfictionBirbirleriyle çok yakın arkadaş olan 5 çift eğlence amaçlı bir sirke giderler... Peki gittikleri bu sirk normal mi? Yoksa onları öldürmeye çalışan katillerle mi dolu? TAMAMLANDI...